نماینده رئیس جمهور با حضور در فرمانداری کوهبنان با نمایندگان اقشار مختلف مردم شهرستان دیدار مسائل و مشکلات آن‌ها را بررسی کرد.

 امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور در سفر یک روزه به شهرستان کوهبنان پس از ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و حضور در جلسه شورای اداری به اتفاق عفت شریعتی کوهبنانی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و مجید توکلی سرپرست فرمانداری کوهبنان با جمعی از نمایندگان و فعالان اقشار مختلف مردم این شهرستان ملاقات کردند.

رئیس بنیاد شهید کشور بعد از ظهر امروز جمعه ۲۱ مرداد ماه در ادامه اجرای برنامه‌های خود در بام فرهنگی استان کرمان با مردم شهرستان تاریخی و عارف پرور کوهبنان دیدار کرد.

 امیر حسین قاضی زاده هاشمی به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار ریاست  جمهور در شهرستان کوهبنان با حضور در فرمانداری با نمایندگان اقشار مختلف مردم شهرستان دیدار مسائل و مشکلات آن‌ها را بررسی کرد.

 نماینده کشاورزان، دامداران و مرغ داران، معدن کاران و صنعت گران، کارمندان اداری، بازنشستگان فولاد و ذوب آهن، فرهنگیان، بهداشت و درمان، کارگران معادن، شورای شهر کوهبنان و کیانشهر، شورای روستاها، گردشگری و صنایع دستی، جبهه انقلاب، جوانان، دانشجویان و هنرمندان درخواست‌های خود را مطرح کردند.

دیدار رئیس بنیاد شهید کشور با خانواده شهیدان فتاحی در بخش طغرالجرد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه سفر خود به کوهبنان با حضور در منزل خانواده‌ شهیدان علی و محمد فتاحی در بخش طغرالجرد  از نزدیک با خانواده این شهیدان والا مقام دیدار و گفت‌وگو کرد و سلام مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  و ریاست جمهور را به خانواده این شهیدان  ابلاغ کرد. 

 شهید علی فتاحی در اول دی ماه سال ۱۳۴۳ در بخش طغرالجرد متولد شد و با شروع جنگ تحمیلی به عنوان بسیجی عازم جبهه شد و در ۲۱ دی ماه سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسید.

دیدار رئیس بنیاد شهید کشور با خانواده شهیدان فتاحی

همچنین شهید محمد فتاحی در اول فروردین سال ۱۳۴۵ در بخش طغرالجرد متولد شد و در دوران دفاع مقدس به عنوان پاسدار به جبهه ها اعزام شد که در نهایت در ۲۱ دی ماه سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسید.

شهیدان علی و محمد فتاحی در شلمچه به فاصله کم تر از یک ساعت به شهادت رسیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار