بازرس انجمن انبوه سازان استان تهران گفت: وجود کاغذبازی اضافی در زمان صدور جواز ساختمان زمینه ساز کاهش سرعت ساخت مسکن و افزایش هزینه‌های تمام شده آن هستیم.

آقای شهاب سعادت نژاد گفت:  نداشتن  همکاری‌های لازم با بخش خصوصی و انجمن‌های مرتبط با صنعت ساختمان باعث شده تمایل سازندگان و شرکت‌های دارای صلاحیت به کار ساخت و ساز کم شود و تورم بالا و بوروکراسی‌های بسیار زیاد چه در زمان صدور جواز چه در زمان ساخت کار ساخت مسکن را دشوار کرده به گونه‌ای که  به طورشاهد گرانی‌ها و ایجاد موانع بر سر ساخت مسکن هستیم.

به گفته بازرس انجمن انبوه سازان استان تهران  دولت و شهرداری‌ها در کنار افراد و شرکت‌های سازنده و انبوه ساز  باید قرار گیرد  و‌به آن‌ها کمک کنند تا بوروکراسی‌های مربوط به صدور جوار و مشکلات مربوط به واگذاری زمین حل شود تا بتوان خانه‌های با کیفیت و در خور مردم ساخته شود.

پیش از این بسیاری از انجمن های سازندگان مرتبط با صنعت ساختمان  در حاشیه افتتاح نمایشگاه صنعت ساختمان به مسئولان دولتی اعلام کرده بودند که برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن  استاندارد و با قیمت مناسب آمادگی کامل داریم تا از حضور شرکت های چینی جلوگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار