نماینده ویژه فرماندار تایباد گفت: تایباد و مرز دوغارون آماده استقبال از ۵۰ هزار زائر پیاده روی اربعین حسینی از مسیر دوغارون - مشهد - شلمچه است.

علی فخاری نماینده ویژه فرماندار تایباد گفت: تایباد و مرز دوغارون برای استقبال از ۵۰هزار زائر که به‌منظور شرکت در پیاده روی اربعین حسینی از مسیر دوغارون - مشهد - شلمچه به عراق می‌روند آماده می‌شود.

به گفته او از یک ماه قبل ستاد اربعین تایباد به منظور به کار گیری تمام توان شهرستان تشکیل شده است و بیش از دو هزار نفر امسال به عنوان عوامل اجرایی کار پذیرایی از زائران را در مرز دوغارون در قالب ۲۱کمیته انجام می‌دهند.

نماینده ویژه فرماندار تایباد ادامه داد: پس از دو سال توقف ورود کاروان‌های زیارتی اربعین حسینی از مرز دوغارون امسال تایباد و هیئت‌های مذهبی و موکب‌های تایباد و خراسان رضوی برای میزبانی از زائران حسینی خود را آماده کرده اند و جلسات هماهنگی و اجرایی برای خدمت رسانی به زائران حسینی از مرز دوغارون برگزار می‌شود.

فخاری بیان کرد: پیش بینی روزانه پذیرایی از ۱۰هزارنفر را از مرز دوغارون داریم و علاقه‌مندان به خدمت رسانی به زوار امام حسین (ع) می‌توانند در ساعات اداری برای سامان دهی به ستاد اربعین شهرستان و نماینده موکب‌های اربعین در مرز و نماینده هیئت‌های مذهبی شهرستان واقع در ساختمان بخشداری مرکزی مراجعه کنند.

او تصریح کرد: هیئت‌هایی که از استان توان برپایی موکب برای خدمات دهی به زوار را دارند می‌توانند با هماهنگی به این مهم کمک کنند.

برگزاری اجتماع ۷هزار نفری روز اربعین در تایباد

سرهنگ شمس فرمانده سپاه ناحیه مقاومت تایباد گفت: طی ۲۰روز منتهی به اربعین حسینی و ایام شهادت امام رضا (ع) کلیه پرسنل و بسیجیان به عنوان خادم زوار امام حسین (ع) در خدمت ستاد اربعین هستیم و اجتماع  برگزار می‌شود و در مرز دوغارون هم از زائران حسینی میزبانی خواهیم کرد.

نظام رئیس پایانه مرزی تایباد گفت: برای ورود زائران از مرز دوغارون و پایانه مرزی تایباد مسیر زوار حسینی را تا محل موکب‌های استقرار زائران فضا سازی می‌کنیم و بیش از یک میلیارد تومان در این مسیر برای جداسازی زائران و کاروان‌ها از خودرو‌های سنگین هزینه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.