دستگاه قضا در رابطه با سلامت مردم با کسی تعارف ندارد

دادستان ابهربابیان اینکه دستگاه قضایی در خصوص سلامت مردم با کسی تعارف ندارد،گفت: با دستگاه‌هایی که کوتاهی کرده‌اندبه صورت جدی برخورد خواهد شد.

طاهرخانی صبح امروز در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی ابهر که با محوریت سلامت و رفع مشکلات مربوط به دفع بهداشتی فاضلاب برگزار شد به جایگاه اصلی دستگاه‌های شهرستانی اشاره کرد و گفت: از مهم‌ترین وظایف هر یک از اعضا این گونه جلسات برنامه‌ریزی، تصمیم‌گیری و اجرای مصوبات جلسه ها است.

او با بیان اجرایی کردن برنامه‌های متنوع فرهنگی و پیگیری مصوبات کارگروه شهرستانی می‌تواند نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سطح سرمایه‌های اجتماعی داشته باشد، افزود: برخی از مدیران در این زمینه کوتاهی کرده‌اند که باید پاسخگوی کوتاهی‌های خود باشند.

دادستان ابهر بابیان اینکه دستگاه قضایی در خصوص سلامت مردم با کسی تعارف نداشته و ندارد، ادامه داد: با دستگاه‌هایی که کوتاهی کرده‌اند به صورت جدی برخورد خواهد شد.

او افزود: مسائل اجتماعی ابهر باید در این گونه جلسات ساماندهی شود، زیرا اگر نسبت به این مسائل کم اهمیت باشیم و به آسانی از آن عبور کنیم تبدیل به مشکلات جبران‌ناپذیری خواهد شد.

طاهرخانی با تأکید بر اینکه هیچ دستگاهی حق ندارد کار خود را به دستگاه دیگری پاس دهد و هر دستگاهی باید به وظیفه قانونی خود عمل کند، ادامه داد: با پیگیری‌های جدی مسئولان مرتبط انتظار داریم به زودی مشکلات موجود مطرح شده در جلسه حل و فصل شود.

فرماندار ابهر نیز در این جلسه گفت: باید آسیب‌شناسی نکات مثبت و منفی و بسیاری از کاستی‌هایی که در این شهرستان در مسائل مختلف است، با رویکرد جدید و استفاده از ظرفیت‌های مردم این منطقه در بحث‌های اجتماعی - فرهنگی - اقتصادی و ... در دستور کار قرار گیرد.

ذوالقدر بر اهتمام جدی نسبت به تضمین سلامت مردم تاکیدکرد و افزود: جان مردم از همه مسائل برای ما مهم است و هر کسی در هر جایگاهی در این خصوص کوتاهی کند، از اختیارات قانونی استفاده و با مدیری که در این خصوص قصوری داشته باشد به شدت برخورد خواهد شد، زیرا سلامت شهروندان خط قرمز ما است و باید سلامت مردم در اولویت همه ما قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.