روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان:ایرج حسن پور مدیرکل صنعت،معدن وتجارت سیستان و بلوچستان،اظهارداشت:از این تعداد بیش از ۴هزار تماس منجر به ثبت تخلف و مابقی گزارشات دریافتی از طریق راهنمایی توسط کارشناسان این مرکز، پاسخ لازم داده شده است.
حسن پورادامه داد:مرکز مدیریت یکپارچه پاسخگویی و پایش خدمت اداره کل صمت استان آمادگی دریافت گزارشاتی اعم از تخلفات صنفی و اقتصادی ،ارتباط با سامانه های مرتبط از جمله جامع تجارت ،انبارها،همتاوسایر خدمات مرتبط با بخشهای تولید و تجارت از طریق تلفن ۱۲۴را دارد.
مدیرکل صمت استان در پایان بیان داشت: کارشناسان این مرکز همه روزه از ساعت ۷ صبح لغایت ۲۲ به صورت برخط پاسخگو بوده و از۲۲تا ۷ صبح روز بعد گزارشات از طریق صندوق صوتی دریافت می گرددو سرعت بخشیدن در پاسخگویی و عدم مراجعه ارباب رجوع و انجام خدمات الکترونیکی از جمله اهداف ایجاد این مرکز در وزارت صنعت،معدن و تجارت می باشد.