نظری گفت:سال گذشته شرکت‌هایی از استان در ۲ نمایشگاه معتبر ارمنستان و ترکیه حضور داشتند و امسال پارک علم و فناوری استان سمنان ۲ تور صادراتی برگزار می‌کند.

رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان گفت: پارک علم و فناوری استان سمنان برای تقویت تعاملات بین المللی با چند شرکت و کارگزار صادراتی به منظور ایجاد نخستین شتاب دهنده خصوصی با تایید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری وارد مذاکره شد.

وی به توافق با «شرکت شتاب دهنده صادراتی بیدار» در این زمینه اشاره کرد و گفت: این شرکت از امروز در محل پارک علم و فناوری استان در شاهرود مستقر شد تا زمینه‌های توانمندسازی صادرات شرکت‌های این مجموعه را فراهم کند.

رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان ادامه داد: پارک علم و فناوری در سال گذشته و ابتدای امسال رویدادهایی با هدف اتصال بین شرکت‌های استان سمنان با شرکت‌های فناور خارج از کشور برگزار کرد.

وی با بیان اینکه مهمترین معیار رتبه بندی پارک علم و فناوری توسعه بازار و صادرات است، گفت: توسعه بازار و صادرات با همکاری شرکت‌ها و کارگزاران بخش خصوصی محقق می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان ادامه داد: ظرفیت‌های مناسبی در حوزه صنایع و معادن، پزشکی و اقتصاد دیجیتال در استان وجود دارد که باید از این توانمندی‌ها به خوبی بهره برد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار