قالیباف گفت: برای همه خانواده‌های شهدای سلامت سر تعظیم فرود می‌آورم و تسلیت مجدد خود را به همه این عزیزان و بازماندگان این شهدا عرض می‌کنم.

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۵ مردادماه) مجلس شورای اسلامی از همه کسانی که در دوره کرونا زحمت کشیدند و تلاش کردند تقدیر و تشکر می‌کنم و این افتخار را برای جمهوری اسلامی و مخصوصا دولت فراهم کردند که در یک دوره ۸۰ روزه، بیش از ۸۰ درصد را تحت پوشش واکسن قرار دهند، همین جا از شهدای سلامت نیز یاد می‌کنم.

وی افزود: همچنین به همه خانواده‌های شهدای سلامت سر تعظیم فرود می‌آورم و تسلیت و تعزیت مجدد خود را به همه این خانواده‌های عزیز و بازماندگان این شهدا عرض می‌کنم و بی‌شک اگر امروز نیز سوالی در مورد واکسیناسیون در مجلس مطرح بود، بحث در مورد برخی دارو‌های خاص و موضوعات خاص بود نه خدای نکرده قدرنشناسی نسبت به زحمات کشیده شده.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به رأی مجلس به سوال مطرح شده، گفت: مجلس با رأی خود نشان داد نسبت به موضوع واکسیناسیون و عملکرد دولت و عزیزان مدافعان عرصه سلامت همیشه قدردان بوده و هست و وظیفه دارد در مسیر حل مشکلات آن‌ها تلاش کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کادر درمان
۰۷:۵۳ ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
فقط فوق العاده خاص مدافعان سلامت
-
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
نزدیک به3سال کافی نیست تا مشکلات کادر بهداشت ودرمان ومعیشت ومعوقاتشونو حل کنید؟
-
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
بخدا شما هم دروغ می گویید.توی این 2سال واندی از کرونا ادارات وسازمانهای دیگه یا دور کار بودن یاباحداقل سر کار بودن بعضیها که کلا تعطیل بودن کادر بهداشت ودرمان پای کار بودندوچند صد نفر شهید دادند وخانوادهاشون درگیر بودندولی حق کرونا و اضافه حقوق وفوقالعادهارواونا گرفتند کادر بهداشت ودرمان همچنان منتظرصدقه دادن مسئولین وقولهای رئیس جمهور ند.همه وزرا دنبال حق وحقوق پرسنلشون واضافه کردن حقوقشان است وزیر یهداشت برای حفظ میز وسمتشون اگر قرار باشه اضافه ای هم بزنن نمی ذاره.خداازتون نگذره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
پس فوق العاده خاص رو امضاء کنید .تشکر و قدردانی خشک و خالی به چه درد ما میخوره
آخرین اخبار