معرفی نفرات برتر روز دوم مسابقات ورزشی دانش‌آموزی کشور

برگزیدگان روز دوم مسابقات ورزشی دانش‌آموزی کشور در استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.

نفرات برتر رشته دوومیدانی، پرتاب دیسک و نیزه مسابقات ورزشی دانش‌آموزی کشور در شهرکرد معرفی شدند.

در رشته پرتاب نیزه، محمد طا‌ها آرخی از گلستان رتبه اول، امیر رضا خادمی از لرستان رتبه دوم و بهرام مرادی از لرستان رتبه سوم را به دست آوردند.

در رشته دو ومیدانی ۳۰۰ متر، امیرحسین خداکرمی از همدان رتبه اول، محمد خلیلیان از چهارمحال و بختیاری رتبه دوم و ابوالفضل داوودی از خوزستان رتبه سوم را کسب کردند.

در رشته دو ۲۰۰ متر، رامان پیری از کردستان رتبه اول، محمد یاسین رستمی فتوح از همدان و دانیال محمدی از آذربایجان شرقی رتبه دوم مشترک را از آن خود کردند.


بیشتر بخوانید


در رشته پنجگانه دوومیدانی، سجاد صلاحی از آذربایجان شرقی رتبه اول، ابوالفضل سلطانی از همدان رتبه دوم و مبین فاتحی از آذربایجان شرقی رتبه سوم را کسب کردند.

در رشته پرش طول، سعید خوش اقبال از گلستان رتبه اول، سیدرضا حسینی از گلستان رتبه دوم و محمد قلاش از بوشهر رتبه سوم را به دست آوردند.

در رشته دو ۴۰۰ متر با مانع، محمد یاسین گل محمدی از همدان رتبه اول، حسین ارضی رومی از زنجان رتبه دوم و سید حسین سید موسوی از خراسان رضوی رتبه سوم را کسب کردند.

در رشته دو ۲۰۰ متر مقدماتی، علی ابراهیمی از زنجان رتبه اول، محمد یاسین رستمی فتوح از همدان رتبه دوم و دانیال محمدی از آذربایجان شرقی رتبه سوم را از آن خود کردند.

در رشته دو ۱۱۰ متر با مانع، محمد یاسین گل محمدی از همدان رتبه اول، بنیامین طهماسبی از فارس رتبه دوم و محمود فتوت پور از بوشهر رتبه سوم را کسب کردند.

در رشته پرش طول مقدماتی، سیدرضا حسینی از گلستان رتبه اول، سعید خوش اقبال از گلستان رتبه دوم و یونس ستاریان از البرز رتبه سوم را به دست آوردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار