کلنگ احداث مدرسه شش کلاسه خیر ساز فاطمه اوجیان در روستای سلمانیه از توابع شهرستان قلعه گنج به زمین زده شد.

رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین کلنگ زنی این مدرسه خیر ساز از مدرسه سازی به عنوان مهمترین کار خیر نام برد و افزود: هزینه ساخت بیش از ۵۰ درصد مدارس در حال احداث استان توسط خیرین پرداخت می‌شود.

او به وجود ۱۶۶ پروژه آموزشی نیمه تمام در استان اشاره کرد و افزود: بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل پروژه‌های آموزشی استان در سی و یکمین سفر استانی رئیس جمهور اختصاص یافته است.

رضایی اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های آموزشی نیمه تمام آموزشی خیر ساز تا پایان سال تحصیلی جاری اولویت اصلی آموزش و پرورش استان است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه عدالت آموزشی و نصیب برابر آموزشی مهمترین راهبرد ما در آموزش و پرورش استان است گفت: تفاوتی بین دانش آموزان مرکز و دور دسترین نقطه استان وجود ندارد و کیفیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی را در نقاط مختلف استان با جدیت دنبال می‌کنیم.

او گفت: کلنگ احداث مدرسه شش کلاسه خیر ساز فاطمه اوجیان در روستای سلمانیه در زمینی به دو هزار و ۵۰۰ متر مربع با زیر بنای ۴۵۰ متر مربع به زمین زده شد.

به گفته او، هزینه ساخت این مدرسه خیر ساز بیش از دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون می‌باشد که توسط خانواده خیر فاطمه اوجیان پرداخت خواهد شد.

برچسب ها: کلنگ زنی ، خیرساز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.