فرماندار دشت آزادگان از تامین زیرساخت‌های مناسب برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی در پایانه مرزی چذابه خبر داد.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان گفت:یکی از مهمترین وظایف ما و تمامی مدیران  این بوده که بتوانیم مشکلات را مرتفع نماییم.

او می گوید: زیر ساخت‌هایی از قبیل راه، آب و امنیت که می‌بایست انجام دهیم در اولویت قرار دادیم و الان بویژه در بحث راه کار‌های بزرگی انجام شده که در وقت مقرر از ورودی شهرستان تا چذابه و حتی شیب عراق در حال انجام است.

به گفته او در خصوص آبرسانی، سعی شده پمپ‌های آب شهر بستان تقویت، الکتروپمپ‌ها و تابلو‌های برق تعویض شده تا بتوان آب مورد نیاز را به چذابه رساند، در خود چذابه نیز ایستگاه پمپاژ قرار دادیم، ولی کمبودی در این بحث وجود دارد که باید مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی ساخته شود که بنیاد مستضعفان تقبل ساخت آن را کرده که امیدواریم هر چه سریعتر انجام شود.

سیلاوی گفت: از لحاظ برق نیز تمامی زیر ساخت‌ها انجام و مشکلات جزئی را نیز در حال برطرف شدن است و نقطه قابل ذکر در این خصوص اینکه سعی کردیم ۳ برابر بار مورد نیاز مواکب وپایانه را تامین کنیم تا مشکلی در این خصوص نداشته باشیم.

به گفته او در بحث امنیت نیز سعی شده محل احداث مواکب را به عنوان شهرک و دارای نقطه جغرافیایی تعریف کنیم کانکسی برای نیرو‌های انتظامی در نظر گرفته شده تا ان شاء الله امنیت در این محل برقرار باشد.

فرماندار دشت آزادگان گفت: در خصوص آمار پیش بینی شده و ثبت نام شدگان در سامانه سما احتمال می‌دهیم بالای یک میلیون نفر از این پایانه تردد کنند و بر همین اساس گیت‌های ما علاوه بر ۳۲ گیتی که در داخل پایانه و ورودی داخل سالن مسافربری، ۱۶ گیت نیز به عنوان گیت‌های اضطراری در دو طرف سالن قرار داده ایم که در هنگام ازدحام جمعیت بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

به گفته او تمامی تلاش ما این است که از ۲ سالن ورودی و خروجی به نحو احسن استفاده نموده و به بهترین شکل ممکن به زوار خدمات رسانی نماییم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.