معاون هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان زنجان گفت: هنرمندان برای ثبت‌نام و ارسال آثار به سی و چهارمین جشتواره تئاتر استان تا ۱۹ مهرماه فرصت دارند.

قاسمی گفت: هنرمندان زنجانی تا ۱۹ مهرماه امسال می‌توانند برای ثبت‌نام و ارسال آثار برای سی و چهارمین جشتواره تئاتر استان زنجان اقدام کنند. 

او افزود: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری انجمن هنر‌های نمایشی استان و ارگان‌های فرهنگی و هنری سی و چهارمین جشتواره تئاتر استان زنجان را در آبان‌ماه امسال‌ برگزار خواهد کرد.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: نوع برگزاری جشنواره با توجه به شرایط کرونایی استان می‌تواند با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حضور تماشاگران یا با حضور داوران و شرکت‌کنندگان و بدون حضور تماشاگر و پخش از سامانه‌های فضای مجازی انجام شود.

قاسمی گفت: شعار سال ۱۴۰۱ (تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین)، موضوعات دینی با رویکرد اجتماعی و متناسب با مسائل روز جامعه (نشاط معنوی)، نگاه خلاقانه به زندگی پساکرونا، سبک زندگی اسلامی - ایرانی، زنجان، میزبان مهربان، ویژگی‌های فرهنگی، اقلیمی و بومی استان، رعایت بهداشت (فردی، روانی و اجتماعی)، دفاع مقدس، ایثار و شهادت، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، عفاف و حجاب، نماز و آسیب‌های اجتماعی جزو محور‌های جشنواره تئاتر استان زنجان است.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: علاقمندان به شرکت در سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان زنجان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش فراخوان جشنواره‌ها و مسابقات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.