معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید از ظرفیت نخبگان در جامعه استفاده کرد که در این زمینه ارتباط دوسویه مدیران و نخبگان با اصحاب رسانه مورد تاکید است.

رحمدل بامری  در نشست شورای اداری ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت: امروز نگاه دولت به استان یک نگاه ویژه است که می‌توان آن را در پروژه‌هایی که بعد از سال‌ها انتظار به اجرا درآمده است، به عینه مشاهده کرد.

وی گفت: امیدوارم با آگاهی بخشی به مردم، خدمات نظام و حلاوت آن را به آحاد مردم جامعه بچشانیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: در آستانه هفته دولت نباید از نقش مردم غافل ماند، زیرا هرچه انجام شده با یاری همین مردم بوده و در آینده نیز به یاری آنان نیاز داریم تا بتوانیم سیاست‌های مورد نظر را اجرایی و عملیاتی کنیم.

وی بیان کرد: یکی از وظایف مهم ما در دولت مردمی، امید آفرینی و جهاد تبیین است که باید در هفته دولت به آن تبلور و عینیت ببخشیم.

بامری با اشاره به ارتباط دوسویه بین مردم و نظام اذعان کرد: ما امانت داری بیش نیستیم که باید یک درک واقع بینانه از مسائل استان و کشور داشته باشیم.

وی با تاکید بر ملموس و عینی کردن نگاه‌ها به داخل استان خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌های بی نظیر موجود در داخل این منطقه بنحو شایسته استفاده کرد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر تحقق شعار سال افزود: دستگاه‌های اجرایی باید از ظرفیت پارک علم و فناوری و مراکز رشد استفاده کنند.

وی گفت: مدیران یک شان بیشتر ندارند آن هم سربازی و نوکری نظام و مردم است لذا باید تمام تلاش خود را برای خدمت گذاری به جامعه به کار گیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار