معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: هیچ پروژه نیمه تمام و ناقص نباید افتتاح شود و فرمانداران باید در این راستا هوشیار باشند.

اسماعیل محبی پور در آیین تجلیل از آزادگان شهرستان‌های مختلف فارس در لارستان  گفت: میزان اعتبار هزینه شده در قالب بیش از ۷۰۰ طرح عمرانی در بخش‌های مختلف است که هفته دولت امسال مورد استفاده و بهره برداری مردم قرار می‌گیرد.

او گفت: همچنین هیچ پروژه نیمه تمام و ناقص نباید افتتاح شود و فرمانداران باید در این راستا هوشیار باشند و روبانی که در یک پروژه عمرانی قیچی می‌شود باید به مثابه پایان و تکمیل نهایی آن باشد و این طرح به طور ۱۰۰ درصد عملیات اجرایی آن انجام گرفته باشد.

محبی پور یادآور شد:همه این پروژه‌های عمرانی و اقدام‌ها و تحولات در حالی است که دولت همچنان با سخت‌ترین شرایط و تحریم‌ها و بدهی‌های انباشت شده از گذشته دست و پنجه نرم می‌کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود آزادگان را از سرمایه‌های ارزشمند و افتخارات این نظام الهی دانست و گفت: هر وقت قوی بودیم دشمن مقابل ما زانو زده است.

او گفت: پیروزی‌ها و غلبه بر دشمن با مقاومت و جهاد و قوی بودن ممکن است و امروز هیچ کشور و مدعی توان و یارای مقابله نظامی با ایران را ندارد.

محبی پور گفت: ایران مقتدر و عزتمند امروز مدیون ایثارگری و مقاومت جانانه رزمندگان، شهدا و جانبازان و آزادگان سرافراز است و امروزه جمهوری اسلامی یک کشور موثر در عرصه مبادلات جهانی محسوب می‌شود.

معاون استاندار فارس یادآور شد: برخی‌ها که می‌گویند جمهوری اسلامی در ارتباط با شرق و کشور‌های شرقی در حال امتیازدهی است ناشی از بی اطلاعی آن‌ها است، چون ایران عزتمند امروزه خود تصمیم می‌گیرد که با کدام کشور منطقه‌ای و جهانی ارتباط برقرار کند و هرگاه هم اراده کند و خطایی از کشور مقابل ببیند روابط خود را قطع خواهد کرد.

محبی پور شمار آزادگان سر افراز میهن را حدود ۴۰ هزار نفر دانست که ۱۷۰ نفر از این تعداد نیز زنان آزاده هستند و آزادگان استان فارس نیز بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ نفر هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار