فرمانده انتظامی استان تهران از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان‌های غرب این استان خبر داد.

سردار کیوان ظهیری گفت: با اجرای هجدهمین مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در ۶ شهرستان تابعه غرب استان تهران در ۷۲ ساعت گذشته، ۱۷۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

او گفت: پس از اقدامات اولیه و شناسایی سارقان، با هماهنگی مقام قضائی با اجرای بیش از ۳۶۴ حکم قضائی، یک هزار و ۳۲۱ نفر دستگیر شدند که از بین این دستگیر شده ها، ۵۸۰ نفر سارق و مالخر بودند.

این مقام انتظامی افزود: در راستای اجرای این طرح، ۹ باند بزرگ سرقت منهدم و یک هزار و یک قلم اموال سرقتی کشف شد.

سردار ظهیری با اشاره به کشف بیش از ۲۵۲ کیلوگرم انواع موادافیونی بیان کرد: در جریان اجرای این طرح، ۴۳۵ نفر خرده فروش، قاچاقچی و ۴۱۸ معتاد متجاهر دستگیر و به مقامات قضائی تحویل داده شدند.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح ۹ قبضه سلاح گرم کشف شد، تصریح کرد: کشف ۱۵۳ تیغه سلاح سرد و دستگیری ۱۴ نفر در حوزه سلاح و مهمات از دیگر دستاورد‌های این طرح بود.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف ۹۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و ۹۸ هزار قلم انواع کالای قاچاق، گفت: در این راستا ۱۳ فقره جعل و ۳۲ فقره کلاهبرداری کشف شد.

به گفته سردار ظهیری دستگیری ۱۲۲ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی و نزاع‌های دسته جمعی از سطح ۶ شهرستان غرب استان تهران از دیگر نتایج مهم اجرای این طرح بود.

گفتنی است با هماهنگی انجام شده تمامی متهمان دستگیر شده به مقامات قضائی تحویل داده شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار