کشاورزیان گفت: ۶ طرح عمرانی منابع طبیعی در حوزه آبخیزداری و تثبیت شن‌های روان با اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیارد و ۵۹۹ میلیون ریال بهره‌برداری می‌شود.

 رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود  گفت: طرح‌های آبخیزداری قابل افتتاح در هفته دولت شهرستان شاهرود در روستاهای بخش بیارجمند و بسطام از محل اعتبارات ملی، استانی و سفر رییس جمهوری تأمین شده است.

وی با بیان اینکه چهار طرح آبخیزداری در روستاهای خارتوران بخش بیارجمند و ۲ طرح در روستاهای بخش بسطام به بهره برداری می‌رسند، ابراز داشت: این طرح‌ها در روستاهای زمان آباد، صالح آباد و یزدو بخش بیارجمند و روستاهای ابرسج، میقان و جیلان بخش بسطام قرار دارند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه اجرای عملیات آبخیزداری بندهای خاکی، سنگ و ملات و دیوار ساحلی در روستاهای بخش بیارجمند و بسطام از سال ۱۳۹۹ آغاز شد، ادامه داد: این سه طرح از محل اعتبارات سفر رییس جمهوری به مبلغ ۲۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال به بهره برداری می‌رسد.

کشاورزیان اظهار داشت: اجرای عملیات آبخیزداری بند سنگ و ملات در روستای ابرسج و میقان بخش بسطام نیز با اعتبار اختصاص یافته سفر رییس جمهوری به مبلغ پنج میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.