دستاورد‌های دولت باید به درستی اطلاع رسانی و تبیین شود

عضو حقیقی شورای اطلاع رسانی هیئت دولت گفت: رسانه باید دستاورد‌ها وخدمات دولت را به درستی برای مردم اطلاع رسانی و تبیین کند.

خلجی در دیدار با قناعت استاندار خراسان جنوبی گفت: حوزه رسانه در کشور ما دچار ضعف‌های محسوس است، برخی خدمات دولت یا درست تبیین نمی‌شوند و یا به موقع و دقیق به اطلاع مردم نمی‌رسد که بایستی برای حل این موضوع تدبیر شود.

او افزود: در دنیای امروزی دشمن ما نه تنها به نقاط ضعف بلکه به نقاط قوت دولت نیز حمله می‌کند.

خلجی ادامه داد: یکی از نقاط قوت دولت انقلابی بودن است که دشمن این ویژگی بارز دولت و رئیس جمهور را نیز مورد هجمه قرار داده است.

عضو حقیقی شورای اطلاع رسانی هیئت دولت بیان کرد: دستاورد‌های دولت بایستی به مردم اطلاع رسانی و تبیین شود.

او تصریح کرد: صحنه اصلی درگیری با دشمن صحنه رسانه است، مطالب باید درست و دقیق ارائه شود، از ظرفیت حوزه رسانه بایستی در زمینه رفع شبه استفاده شود لذا سرمایه گذاری و تقویت این حوزه الزامی است و رسانه‌ای که قدرت اقناع نداشته باشد تأثیر گذاری موثری نیز نخواهد داشت.

رسانه حرف اول را می‌زند

قناعت استاندار خراسان جنوبی نیزبا بیان اینکه سفر خلجی منشأ خیر برای استان ما است، گفت: هر چند در بسیاری از عرصه‌ها از دشمن جلوتر هستیم، اما در حوزه رسانه ضعف‌هایی داریم.

او افزود: بخشی از ضعف‌های ما در این حوزه مأخوذ به حیا بودن نیرو‌های انقلابی و بخش دیگری نیز مربوط به مدیرانی است که همچنان به شکل سنتی فعالیت می‌کنند و ارتباط خوبی با رسانه ندارند.

قناعت بیان کرد: مدیران ما باید بدانند که فضای کشور تغییر کرده و حرف اول را اقتصاد و علم می‌زند و شالوده آن رسانه است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: چهره آمریکا را همین رسانه و هالیوود بزک کرده به طوری که قدرت رسانه و برشش از بمب اتم نیز بیشتر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.