مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه از حضور ۴۱ هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم کرمانشاه در طرح تثبیت و تعمیق یادگیری خبر داد.

سلمان محمدی اظهار کرد: قریب به ۴۱ هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در این استان در طرح تثبیت و تعمیق یادگیری حضور دارند و از این تعداد ۱۹ هزار و ۶۵۲ دانش آموز در مقطع ابتدایی و بیش از ۲۱ هزار دانش آموز در مقطع متوسطه اول و دوم استان کرمانشاه در این طرح شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه طرح تثبیت و تعمیق یادگیری طی تابستان سال جاری به شکل رایگان در حال اجرا است، افزود: ۶۸۱ مدرسه مجری اجرای این طرح در استان کرمانشاه هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تاکید بر این طرح تثبیت و تعمیق یادگیری مقدمه‌ای برای شروع سال تحصیلی دانش آموزان در پایه بالاتر است، خاطرنشان کرد: ویروس کرونا آسیب‌های جبران ناپذیری به نظام آموزشی در بحث کیفیت آموزش و میزان یادگیری وارد کرد، بنابراین برای جبران آن طرح تثبیت و تعمیق یادگیری در همه مدارس این استان طی تابستان سال جاری به اجرا در آمد.

محمدی ادامه داد: بر اساس این طرح دانش آموزانی که در امتحانات خرداد ماه تجدید شدند و یا نمره قبولی آن‌ها پایین بوده است، در کلاس‌های تدریس دروس سال تحصیلی گذشته شرکت می‌کنند.

وی اضافه کرد: در پایان این کلاس‌ها در شهریور ماه از دانش آموزان شرکت کننده امتحان گرفته می‌شود و نمره قبولی و یا نمره بیشتر در کارنامه خرداد ماه آن‌ها ثبت می‌شود.

محمدی تاکید کرد: در آموزش و پرورش صرفاً به دنبال کسب نمره نیستیم بلکه می‌خواهیم دانش آموزان با یادگیری قوی‌تری وارد سال تحصیلی جدید شوند.

وی گفت: طی سال تحصیلی جدید ۳۰۶ هزار و ۱۷۷ دانش آموز در استان کرمانشاه مشغول تحصیل می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.