کارگروه اجرایی آبخیزداری سیستان و بلوچستان تشکیل شد

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کار گروه اجرایی آبخیزداری استان تشکیل شد گفت: در استان پهناور سیستان و بلوچستان آبخیزداری یکی از مقولات مهم توسعه بوده که باید به صورت جدی به آن پرداخت.

  روابط‌عمومی استانداری سیستان و بلوچستان حسین مدرس خیابانی در نشست شورای راهبردی آبخیزداری سیستان و بلوچستان اظهارداشت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با ضرورت اهمیت آبخیزداری در انجام اقدامات جامع مدیریت سیلاب این امر در استان مورد تاکید قرار گرفت.

وی افزود: آبخیزداری به عنوان یکی از راهبرد‌های مهم تامین آب در دستور کار استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: کارگروه اجرایی آبخیزداری استان نیاز به حمایت جدی مدیران دارد، لذا همه باید پای کار بیایند.

وی بیان کرد: تمام پروژه‌های سیستان و بلوچستان در سخت‌ترین شرایط کشور در حال اجراست و خوشبختانه کار‌های بسیار بزرگی در استان انجام شده است.

مدرس خیابانی تصریح کرد: کارگروه اجرایی آبخیرداری سیستان و بلوچستان در راستای اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تاکید رییس جمهوری و ابلاغیه وزیر کشور و اهمیت آبخیزداری به عنوان یکی از راهکار‌های تامین آب در استان تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۸ میلیون هکتار زمین در سیستان و بلوچستان داریم که نیاز به اقدامی جدی برای جلوگیری از فرسایش خاک و مهار کنترل آب دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: آبخیزداری به عنوان یکی از راهکار‌های مهم تامین آب استان باید در دستور کار نهاد‌های انقلابی، خیرین و گروه‌های مردمی با همکاری فرمانداران قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در ادبیات توسعه سیستان و بلوچستان باید آبخیزداری به عنوان مولفه مهم در تامین آب در کنار پروژه‌های حیاتی استان آورده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار