رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: شهیدان باهنر و رجایی بهترین الگو برای دولتمردان به شمار می‌روند و باید در راستای تبیین خدمات آن‌ها بیش از پیش اطلاع‌رسانی و تبیین انجام داد.

آقای انصاری در نشست هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت با بزرگداشت مقام شهیدان باهنر و رجایی، اظهار داشت: این شهیدان والامقام بهترین الگو برای دولتمردان به شمار می‌روند و باید در راستای تبیین خدمات آن‌ها بیش از پیش اطلاع‌رسانی و تبیین انجام داد.

وی ادامه داد: هفته دولت فرصتی برای دولتمردان و به ویژه دستگاه‌های فرهنگی است تا با بهره‌گیری از فرصت‌های موجود به ویژه در فضای مجازی خدمات ۴۳ سال گذشته را در ابعاد ملی و استانی به صورت هوشمندانه، هنرمندانه و خلاقانه به نسل‌های جوان منتقل کنند.


بیشتر بخوانید


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با انتقاد از عملکرد برخی دستگاه‌ها در اطلاع‌رسانی نامناسب خدمات نظام، تصریح کرد: هنوز نتوانسته‌ایم خدمات نظام را به خوبی تفسیر و بیان کنیم.

انصاری با بیان اینکه تبیین نوعی هنر است، تاکید کرد: اگر ارزش‌های اسلام و نظام به خوبی تبیین می‌شد این فرصت در اختیار دشمن قرار نمی‌گرفت که بتواند هجمه‌های خود را اجرا کند از همین رو باید تا می‌توان با تولید محتوا و بهره‌گیری از فرصت‌های موجود با هجمه‌های دشمن مقابله کرد.

وی بر ضرورت امیدآفرینی در جامعه تاکید کرد و گفت: باید داشته‌های نظام را بیان کرده و از بیان مواردی که بذر ناامیدی در دل مردم می‌کارد، دوری کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه به مهمترین برنامه‌های فرهنگی پیش‌بینی شده برای هفته دولت امسال اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر از مهمترین این برنامه‌هاست که همزمان با روز سه‌شنبه هشتم شهریور در ساعت ۱۰ صبح در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) با حضور اقشار مردم و مسئولان برگزار می‌شود.

انصاری، فضاسازی محیطی در کنار اجرای برنامه‌های تبیینی را از دیگر برنامه‌های استان عنوان کرد و گفت: هریک از دستگاه‌ها نسبت به اطلاع‌رسانی خدمات دستگاه‌های خود در فضای حقیقی و همچنین شبکه‌های اجتماعی اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار