صفرپور:

تداوم شورای عالی جوانان کشور، نشان از عزم جدی در پیشبرد مسائل جوانان دارد

دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان فارس مصوبات جدید شورای عالی جوانان را راهگشا دانست و گفت: تداوم شورای عالی جوانان کشور، نشان از عزم جدی در پیشبرد مسائل جوانان دارد.

دکتر حیدر صفرپور در چهارمین ستاد ساماندهی امور جوانان استان فارس با اشاره به تقارن برگزاری این ستاد با شورای عالی جوانان کشور به ریاست رئیس جمهور گفت: در این دولت شورای عالی جوانان بعد از ۸ سال احیا شد و این نشان از دغدغه مندی امور جوانان در کشور است.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: استفاده از اماکن و امکانات دستگاه‌ها جهت برگزاری ازدواج جوانان، استفاده ۲۰ درصدی زوج‌های جوان از امکانات و ظرفیت‌های دستگاه‌های دولتی و عمومی، کاهش زمان پرداخت وام به ۱۰ روز پس از تکمیل پرونده و پرداخت وام ازدواج زوج‌های جوان فقط با یک ضامن از مهم‌ترین مصوبات این شورا بود.

او گفت: جوان آینده سازان این مرز و بوم هستنند و آینده این مملکت را جوانان باید رقم بزنند و این ممکن نیست جز با هموار کردن راه و مشارکت واقعی آنان در همه عرصه‌ها که باید این را برنامه ریزی کرد و از نیروی انسانی جوان بیشتر استفاده کرد.

دکتر صفر پور گفت: اهداف ستاد ساماندهی امور جوانان ارتباط تنگاتنگ مسئولان با جوانان، شناخت دغدغه‌های آنان، بررسی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیگیری وضعیت اشتغال و مشکلات جوانان است.

او گفت: توجه به استفاده از مشاوره در امورجوانان از الزامات ازدواج پایدار است و در حال حاضر ۱۶ مرکز مشاوره ازدواج و خانواده تحت نظر اداره کل ورزش و جوانان فارس در استان خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهند.

صفرپور گفت: برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان استان فارس با توجه ویژه استاندار محترم با جدیت برگزار می‌شود و دستور کار پنجمین جلسه این ستاد بررسی آسیب‌های اجتماعی خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار