شهردار سامان از افتتاح و بهره‌برداری غسالخانه جدید این شهر در محل باغ رضوان خبر داد.

بیژن سنایی اظهار داشت: غسالخانه جدید سامان در یک طبقه با زیربنای ۴۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال با کمک خیران، شهرداری و شورای اسلامی این شهر در طول مدت دو سال احداث شده است.

وی با بیان اینکه پیگیری و بنیانگذاری این مکان از سوی آقای یحیی شریفی سامانی انجام شده است، افزود: این غسالخانه مجهز به دو عدد سردخانه، سالن برای شست و شوی اموات زن و مرد، اتاق رختکن، اتاق‌های استراحت برای غسال، سیستم تهویه، دفتر اداری و سالن اجتماعات می‌باشد.


بیشتر بخوانید


سنایی هدف از ساخت این غسالخانه را زمینه سازی برای تسریع و تسهیل امور مربوط به تشریفات اموات و متوفیان در آرامستان عنوان کرد.

وی همچنین به نقش اصلی و اساسی خیران و نیکوکاران شهر سامان در راستای کمک به اجرای طرح‌های این چنین در شهرستان سامان اشاره کرد و گفت: غسالخانه جدید این شهر از طرح‌هایی بود که بدون هیچ گونه اعتبار دولتی احداث شد.

سنایی با اشاره به ضرورت افزایش سطح کیفی، دقت و سرعت خدمات رسانی به شهروندان در آرامستان باغ رضوان سامان اظهار داشت: خدمت در آرامستان‌ها و تسریع و تسهیل امورات مربوط به اموات شهروندان از جمله کار‌های خداپسندانه و معنوی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.