سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چابهار گفت: ۱۰ میلیارد تومان اعتبار مشاغل خانگی به این شهرستان اختصاص یافته و قرار است به عاملیت سه بانک توسعه تعاون، صندوق کار آفرینی امید و پست بانک پرداخت شود.

خلیل‌احمد سلامی  اظهار داشت: از ۲ هزارو ۳۹۵ نفر اشتغال تعهد شده شهرستان چابهار تاکنون ۹۰۰ نفر ثبت سامانه رصد اشتغال شده است که جا دارد با یک خردجمعی و همکاری بین سازمانی بتوانیم در بحث اشتغال پنجره‌ی واحد ایجاد کنیم.

وی افزود: تخصیص ۱۰ میلیارد تومان می‌تواند در اشتغال زایی جوانان سهم بسزایی داشته باشد لذا دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند اشتغال ایجاد شده در پروژه‌های عمرانی و سرمایه گذاری شهرستان را در سامانه رصد اشتغال ثبت کنند.

دبیر کمیته تخصصی اشتغال شهرستان چابهار افزود: برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار سال جلسات تخصصی و کمیته‌های فرعی اشتغال حسب اعلام؛ بخشداران و روسای دستگاه‌های اجرایی در مراکز بخش‌های تابعه شهرستان برای تبیین بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی برگزار کنند.

وی جذب حداکثری و انحراف حداقلی تسهیلات ابلاغی به متقاضیان را از انتظارات کمیته تخصصی اشتغال شهرستان از مدیران محترم دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل دانست.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چابهار ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به تهیه طرح‌هایی که دارای توجیه فنی و اقتصادی هستند اقدام کنند تا شاهد توفیقات بیشتر در اشتغالزایی باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار