هفته دولت زمانی برای بهره‌برداری طرح های شرکت توزیع برق استان مرکزی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: ۱۸۲طرح توزیع برق همزمان با هفته دولت(دوم تا هشتم شهریور) در نقاط مختلف این استان بهره‌برداری می‌شود.

محمود محمودی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در جمع خبرنگاران در اراک با اشاره به بهره برداری از ۱۸۲ طرح شرکت توزیع برق استان مرکزی در هفته دولت گفت: برای بهره‌برداری از این طرح‌ها بالغ بر ۲ هزار و ۱۴۰میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی بیان کرد: از مجموع طرح‌های شرکت توزیع برق استان مرکزی، ۴۳ طرح برق‌رسانی در شهرستان اراک، هشت طرح در آشتیان، ۳۴ طرح در تفرش، ۱۰ طرح در خمین، ۱۲ طرح در خنداب، ۲۵ پروژه در دلیجان، چهار طرح در زرندیه، ۱۱ طرح در ساوه، ۲ طرح در شازند، هفت طرح در فراهان، ۱۱ طرح در غرق آباد، ۳ طرح در محلات و ۱۲ طرح در کمیجان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هدف از افتتاح این طرح‌ها را افزایش رضایت‌مندی مشترکان، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود، تأمین برق پایدار و مطمئن و بهره‌وری اقتصادی عنوان کرد.

محمودی بیان کرد: اصلاح شبکه های روستایی در قالب طرح بهارستان، اصلاح فیدرهای خروجی پست فوق توزیع اراک ۶ و ۸، ایجاد خروجی پست ۶۳کیلو ولت دودهک دلیجان و شهید والا نژاد و اصلاح و احداث شبکه‌های فشار ضعیف و فشار متوسط به طول ۶۵۰کیلومتر در نقاط مختلف استان از جمله طرح های قابل افتتاح در هفته دولت است.

محمودی اظهار داشت: طرح جهادی نصب و اصلاح ۱۸هزار دستگاه چراغ روشنایی معابر، نصب، اصلاح و بهینه سازی ۳۶۵ دستگاه پست هوایی، نصب و جابجایی چهار هزار و ۷۰۰ پایه در نقاط مختلف استان مرکزی از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری استان مرکزی در هفته دولت است.

برچسب ها: توزیع برق ، هفته دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.