در چهلمین دوره مسابقات پژوهشی قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان ۴ مقام کشوری کسب کردند.

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت : در این دوره از مسابقات ابوالفضل دامود از شیروان رتبه دوم کشوری در رشته قرائت تحقیق، محمد علی خواجه از گرمه رتبه سوم کشوری در رشته احکام نماز، فاطمه اسکندریان از بجنورد رتبه سوم کشوری در رشته احکام نماز و عرفان اخوان از جاجرم عنوان چهارم کشوری در رشته تفسیر قرآن کریم را کسب کردند.

عقیقی برگزاری مرحله استانی مسابقات در بستر فضای مجازی را مهم‌ترین بخش مسابقات از منظر معرفی نفرات استان جهت حضور در مرحله کشوری عنوان کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی برگزاری این مسابقات را گامی مهم در جهت ترویج فرهنگ قرآن، عترت و نماز در بین نسل جوان و نوجوان دانست.

محمدمهدی جوان جعفری رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش هم گفت: مرحله کشوری مسابقات دانش آموزان در دو بخش برگزار شد که رشته‌های آوایی از تاریخ ۴ الی ۸ مرداد در تبریز و رشته‌های پژوهشی نیز از تاریخ ۲۹ الی ۳۱ مرداد در مشهد مقدس به صورت حضوری برگزار شد که نسبت به سال گذشته رشد محسوسی در کسب رتبه‌های برتر توسط دانش آموزان خراسان شمالی در هر دو بخش دختران و پسران حاصل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.