پیام‌های دریافتی ۲ شهریور ماه؛

کمبود امکانات رفاهی در ترمینال کرمان و مشکلات بیمه تکمیلی بازنشستگان فرهنگی

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروند خبرنگار در تاریخ ۲ شهریور ماه در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 


سلام وقت بخیرما ساکن شهرستان دشتستان در استان بوشهر هستیم. ما در پروژه مسکن ایثارگران ثبت نام کردیم، اما تحویل نمی‌دهند. دو سال است ازدواج کردم دارم و این موضوع دردسر‌های فراوانی را برای ما به وجود آورده است.


ما در نزدیکی ترمینال آدینه شهرستان کرمان زندگی می‌کنیم در این منطقه بالغ بر ۳ هزار خانه وجود دارد و جمعیت زیادی در این منطقه زندگی می‌کنند، اما هیچ امکانات رفاهی از قبیل لوله کشی بهداشتی آب، سیم کشی اصولی برق، لوله کشی گاز نداریم در فصل تابستان از بی آبی و در فصل زمستان از سرما رنج می‌بریم علاوه بر این مشکلات کوچه‌ها آسفالت ندارد و به صورت خاکی است. موضوع دیگری که ساکنان این منطقه را نگران کرده وجود معتادان متجاهر و کارتن خواب‌ها هستند که تعدادشان در این منطقه بسیار زیاد است و ما نگران بچه هایمان هستیم. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


سلام آسفالت بزرگراه آزادگان به سمت شرق ابتدای خروجی شهید رجایی جنوب واقع در محدوده منطقه ١٦ شهرداری بسیار خراب است و سال‌ها است از ادارات مختلف پیگیر شدم، اما هیچ اقدامی صورت نگرفته است وعابران در عذاب هستند. لطفا پیگیری کنید.


سلام از حقوق ما معلمان بازنشسته بدون اجازه بیمه مکمل عمر کم کردند لطفا رسانه‌ای کنید.


با سلام مردم شهرستان بردسکن در بخش پزشکان متخصص با مشکلات زیادی از جمله پزشک متخصص، مشکلات قرارداد بیمه ای، بهداشت نامناسب و صادر نشدن فاکتور توسط داروخانه هاست رو به رو هستند.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار