استاندار چهارمحال و بختیاری، بسیجیان را محور بسیاری از حرکت‌های جهادی دانست.

غلامعلی حیدری در گردهمایی کارمندان بسیجی دستگاه‌های اجرایی همزمان با نخستین روز هفته دولت گفت: اتصال خطوط پدافندی اضطراری برای تامین آب آشامیدنی شهرکرد مصداق بارز فعالیت جهادی است.

او تاکید کرد: گل‌آلود شدن بی‌سابقه چشمه کوهرنگ و مشکلات ناشی از آن در تامین آب آشامیدنی مرکز استان و شهر‌ها و روستا‌های واقع در مسیر این چشمه کوهرنگ تا شهرکرد مشکلات جدی ایجاد کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در این راستا مسئولان با حضور و فعالیت جهادی نسبت به تسریع در روند اجرای امور و رفع مشکل تأمین آب آشامیدنی شهرکرد وارد میدان شدند تا مردم شیرینی کار جهادی را بچشند.

حیدری، پیش‌بینی نشدن خط پدافندی، نبود منابع و مخازن قابل‌توجه برای آب ذخیره کافی، فرسودگی شبکه انتقال و توزیع آب برای تامین آب آشامیدنی شهرکرد را از عوامل اصلی بروز این بحران اعلام و تصریح کرد: رفع این مشکل در کوتاه‌ترین زمان ممکن فقط با اقدام جهادی ممکن بود.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: استفاده از چاه‌های کشاورزی، ورود ۱۰۰ لیتر بر ثانیه آب از مخزن سامان به شبکه شهرکرد، استفاده از آب طرح‌های عمان سامانی و فدک و طراحی تصفیه‌خانه در مدت ۴۸ ساعت با سرعت در دستور کار قرار گرفت و در این مدت ۴۰ کیلومتر در سطح استان لوله‌گذاری و تصفیه‌خانه با ظرفیت ۴۰۰ لیتر بر ثانیه طراحی شد.

حیدری با اشاره به فراخوان مهندسان، تکنسین‌ها، متخصصان و پیمانکاران از سراسر کشور به‌همراه تجهیزات تاکید کرد: در این مدت مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به همراه یک گروه متخصص به مدت ۱۰ روز در شهرکرد مستقر، پنج تصفیه‌خانه فعال و شش هزار میلیارد ریال تجهیزات وارد استان شد.

او با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت، بسیجیان را محور بسیاری از حرکت‌های جهادی دانست و افزود: شهیدان رجایی و باهنر دوران کوتاهی مسئولیت داشتند، اما به‌عنوان الگویی شاخص در جمهوری اسلامی ایران مطرح هستند.

حیدری، مردم‌مداری، صداقت، راست‌گویی، بُردباری، درستی و خدمت‌گزاری بی‌منت به مردم را از شاخص‌های بارز و ماندگار شهیدان رجایی و باهنر اعلام و تصریح کرد: مسئولان باید از این شهیدان درس بگیرند و به مردم خدمت کنند.

برچسب ها: هفته دولت ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار