مدیرروابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان گفت:همزمان با هفته دولت صدا و سیما به انعکاس خدمات و دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی در استان می‌پردازد.

موسوی گفت: معاونت سیما ضمن دعوت از مسئولین و فرمانداران، آیتم ویژه‌ای را در برنامه صبحگاهی زنجانا سلام به منظور تبیین عملکرد دولت در شهرستان‌ها آماده پخش کرده است.

او افزود: حضور فرمانداران شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده، خرمدره، ماهنشان، طارم، سلطانیه و ایجرود در این برنامه زنده و دعوت از مدیران کل و روسای دوایر دولتی در قالب ۷ برنامه گفتگو محور دانیشیق و خانواده جهت بیان بخش‌هایی از خدمات دولت از آن جمله می‌باشد.

مدیرروابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان ادامه داد: میهمان هفته دولت در برنامه مطالبه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان خواهد بود تا با حضور در برنامه زنده مطالبه، علاوه بر بیان عملکرد دولت، به سوالات بینندگان نیز پاسخ داده شود.

موسوی گفت: ۱۲۵ دقیقه مستند و نماهنگ، ۵۰۰ مورد زیر نویس و پخش فیلم‌های سینمایی مانند دولت عشق با موضوع شهید رجایی از دیگر برنامه‌های شبکه اشراق در این ایام است.

او افزود: شبکه استانی صدا هم در قالب ۸ برنامه گفتگو محور با عنوان مردم و مسئولین، ۶ برنامه زنده آخشاملار و دو برنامه صبح گاهی سلام زنجان میزبان دولتمردان و مدیران کل ادارات استان خواهد بود.

مدیرروابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان ادامه داد: معاونت صدا در برنامه صبح گاهی سلام زنجان با دعوت از فرمانداران و روسای نهاد‌های دولتی، علاوه بر بیان عملکرد در حوزه‌های خود پاسخگوی سوالات شنوندگان نیز باشند.

موسوی گفت: در ۲۵ برنامه گفتگوی ویژه خبری که در دو بخش زنده ویژه خبر ۲۰ و بخش خبری ۲۳ پخش خواهد شد، علاوه برمعاونین استاندار، فرمانداران و سایر مدیران و روسای ادارات هم برنامه‌های هفته دولت را به سمع و نظر بینندگان و شنوندگان می‌رسانند.

او افزود: معاونت اطلاعات و اخبار مرکز علاوه بر ۲۷ خبر مکتوب، ۱۲ مورد گزارش رادیو تلویزیونی ارسالی به سازمان، ۵۱ خبر تولیدی، ۱۲ مورد برنامه تحلیلی خبری و ۲ مورد تفسیر به استقبال هفته دولت می‌رود.

مدیرروابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان ادامه داد: معاونت فضای مجازی مرکز هم عملکرد دولتمردان را باانتشار روزانه گزارش عملکرد دستگاه‌های دولتی استان، بازنشر تولیدات حوزه‌های سیما و صدا، انتشار پوستر و عکس نوشت درباره طرح‌های بزرگ عمرانی استان و پوستر خدما ۴۳ ساله نظام همراه مخاطبان فضای مجازی خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.