طرح‌های هفته دولت شهرستان خمین با حضور بهادری جهرمی افتتاح شد.

همزمان با هفته دولت، طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان خمین با حضور  بهادری جهرمی سخنگوی دولت، استاندار مرکزی و مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

افتتاح خوابگاه دانشجویان دختر دانشکده علوم پزشکی، بهره برداری از طرح لوله گذاری آبیاری تحت فشار در روستای ورچه و بازدید از بیت تاریخی امام خمینی (ره) و حضور در گلزار شهدای خمین از برنامه‌های بهادری جهرمی در خمین بود.

سخنگوی دولت در جریان سفر به خمین گفت: رسیدگی به مناطق روستایی اولویت دولت سیزدهم است که در همین راستا اجرای طرح‌های آبرسانی به ۱۰ هزار روستا در دستور کار دولت است و در هفته دولت بخش زیادی از این طرح‌ها بهره برداری می‌شود.

بهادری جهرمی افزود: دولت سیزدهم در حمایت از مناطق و اقشار محروم مصمم و جدی است و سیاست‌های اصلاحی و اقتصادی دولت برای اولویت بخشی به کم درآمد‌ها است.

او اضافه کرد: خمین در قلب ایرانی‌ها جا دارد و در نگاه مردم جهان شناخته شده است چرا که مزین به نام امام خمینی (ره) است.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه خمین معروف به شهر هزار شهید است، گفت: با حضور در گلزار شهدای این شهرستان از غیرت، شجاعت و فداکاری مردم این خطه در تقدیم این شمار شهدا برای ایستادگی، مقاومت، حفظ آرمان‌ها و استقلال کشور خجالت زده شدیم.

او ادامه داد: مردم خمین شایسته خدمت رسانی هستند و مسئولان استان و شهرستان همدلانه پیگیر توسعه، عمران و آبادانی این منطقه به ویژه توسعه اقتصادی که با خشکسالی و کم آبی اقتصاد کشاورزی دچار اخلال شده، هستند.

بهادری بیانکرد: توسعه اقتصاد کشاورزی خمین با اصلاح الگوی کشت و اصلاح آبیاری حمایت می‌شود و در حوزه صنعتی مشاغل جایگزین تامین می‌شود و مسائل این شهرستان با سرعت بیشتری در دولت سیزدهم پیگیری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار