بخش فیزیوتراپی و بخش نوزادان بیمارستان شهید چمران ساوه افتتاح شد.

در مراسمی با حضور مسئولان استان مرکزی و شهرستان ساوه بخش فیزیوتراپی و بخش نوزادان بیمارستان شهید چمران ساوه افتتاح شد.

دکتر مهسا صابری سرپرست بیمارستان تامین اجتماعی شهید چمران گفت: برای راه‌اندازی بخش فیزیوتراپی بیمارستان شهید چمران افزون بر ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است که با بهره برداری از این بخش ۸ کابین فیزیوتراپی روزانه خدمات لازم را به ۱۵ الی ۲۰ بیمار ارائه می‌دهد.

صابری افزود: بخش نوزادان بیمارستان شهید چمران هم در وسعتی معادل ۲۴۴ متر مربع احداث شده که ساخت آن از سال ۱۳۹۶ آغاز و ۲۵ میلیارد ریال اعتبار برای آن صرف شده که دارای ظرفیت پذیرش ۸ تخت شامل ۶ تخت نوزادان و دو تخت بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان NICU است.

سهرابی مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی هم گفت: درصدد هستیم با جذب پزشک فعالیت سونوگرافی در مرکز درمانی شهید چمران ساوه از سرگرفته شود و در شرایط کرونایی یک میلیارد تومان از سوی خیرین برای خرید تجهیزات پزشکی در این بیمارستان هزینه شده است.

بیمارستان شهید چمران ساوه، تحت نظر سازمان تامین اجتماعی بوده و در بهمن ماه سال ۱۳۷۸، در زمینی به مساحت ۱۷۱ هزارو ۲۱۸ متر مربع و با زیربنایی به مساحت ۱۴ هزارو ۱۰۰ متر مربع در ۲ طبقه بنا شده است.

این بیمارستان در حال حاضر، ۱۱۹ تخت خواب فعال دارد که در سال ۱۳۸۱ لوح دوستدار کودک را دریافت و در ارزشیابی کیفی دانشگاه، توانست، رتبه اول را کسب کرد.

همچنین به مناسبت فرا رسیدن هفته جمعیت از خانواده‌های دارای بیشتر از ۲ فرزند با اهدای هدایایی تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.