حجت الاسلام عادل پور گفت : اوامر سفارشی به ادارات خرمشهر تحمیل می شود و در صورت ادامه یافتن این دخالت ها شفاف سازی می کنم.

حجت الاسلام محمدجواد عادل پور ، امام جمعه خرمشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت : با وجود توصیه مقام معظم رهبری به دولت در خصوص تلاش عقلانی در عرصه های اجرایی برخی ادارات خرمشهر از تحمیل شدن دخالت های نمایندگان در عزل و نصب ها خبر می دهند.

او تاکید کرد این دخالت ها خلاف شرع و قانون است و اگر ادامه یابد ، مسائل را به صورت شفاف مطرح می کند.

خطیب جمعه خرمشهر گفت : در حال حاضر نظارت نمایندگان به دخالت آن ها تبدیل شده اما دولت انقلابی پای کار آمده و به کسی اجازه دخالت و کارشکنی در امور دولت داده نمی شود.

این مسئول با اشاره به اینکه هشتم شهریور ماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر است گفت : دولت مردان باید شهید رجایی و باهنر را الگو خود قرار دهند.

حجت الاسلام عادل پور به مناسبت هفته دولت گفت : این هفته بهانه ای برای این است که دولت کارنامه ای ارائه و منتقدان به بیان نقطه نظرات خود بپردازند.

بنا به اظهارات او دولت سیزدهم با گدشت یک سال ثابت کرده که در جهت انقلاب، مسیر شهدا و خواسته های رهبری قرار دارد و رفع تبعیض، مبارزه با فساد و تحول اقتصادی به نفع مردم را دنبال می کند و به تدریج می توان شاهد رفع مشکلات کشور بود.

او همچنین عملکرد سیاسی دولت را مطلوب دانست و عقب نشینی اروپا و امتیاز دهی آن به دولت ایران را حق ملت ایران اسلامی و نمونه ای از فعالیت سیاست خارجه به نفع اقتصاد امنیت دانست.

رئیس شورای فرهنگی خرمشهر در ادامه به بحث اربعین اشاره کرد و گفت: مواکب مستقر و در حال آماده سازی شده و زیرساخت‌ها فراهم شده و درخواست می شود همه از جمله خیرین و مردم در این راستا ورود کنند.

امام جمعه خرمشهردر رابطه با مسائل مطرح شده در رابطه با شورای شهر خرمشهر در پی بازداشت چهار نفر از اعضای این شورا گفت : مباحث متعددی در رابطه با شورا از جمله انحلال یا برکناری شورا مطرح شده است، که هیچ یک صحیح و قطعی نیست ، در این ماجرا حاکم قانون و هرگونه تغییر یا برکناری بر مبنای آن خواهد بود.

او به انتخاب شهردار نیز گریزی زد و گفت: شورا ، یک شهردار را سه ماه پیش انتخاب کرد اما هنوز بلاتکلیف است و از مسئولان انتظار می رود به امور رسیدگی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.