ملی پوش تیم کشتی فرنگی گفت: در رقابت‌های جهانی صربستان به مردم قول می‌دهم مقابل حریفان هیچ چیز کم نگذارم و با همه توان کشتی بگیرم.

علیرضا نجاتی نماینده وزن ۶۳ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های جهانی صربستان گفت: همه‌ی ملی پوشان قصدشان کسب خوشرنگ‌ترین مدال و شادی دل مردم است، اما من برای رقابت‌های جهانی امسال قولی که می‌توانم بدهم این است که در مقابل حریفان و بر روی تشک کم نگذارم و نهایت تلاشم را برای موفقیت انجام دهم.

علیرضا نجاتی ۲۴ سال سن دارد، اصالتا زنجانی و در شهر قم زندگی می‌کند. در نوجوانی هم کونگ فو و هم کشتی می‌گرفته که در نهایت تصمیم می‌گیرد در کشتی فعالیت کند. روح اله میکائیلی، ناصر تهرانی، محسن کریمی، محمد شکری پور و مهدی علیزاده مربیانی بوده اند که زیر نظر آن‌ها تمرین کرده است.

او گفت: از سال ۲۰۱۴ به تیم ملی نوجوانان دعوت شدم و مدال برنز رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان در بزرگسالان، مدال برنز امید‌های جهان، ۲ مدال برنز جوانان و ۱ مدال برنز نوجوانان جهان و مدال نقره جوانان آسیا و حضور در المپیک توکیو را در کارنامه ورزشی خود دارم.

وی درباره این سوال که در اردو با چه کسانی راحت است و تمرین می‌کند، گفت: با امین میرزازاده، سجاد ایمن طلب و امیر قاسمی منجزی نزدیکتر هستم و با پویا ناصر پور هم نزدیک هستم و تمرینات اردویی را با وی انجام می‌دهم.

وی افزود: در کشتی ایران حمید سوریان الگوی من است و یکی از دلایل حضورم در کشتی وی بوده، در کشتی جهان نیز رومن ولاسوف روس را دوست دارم.

نجاتی درباره علاقه اش به دیگر رشته های ورزشی گفت: پرسپولیس تیم مورد علاقه‌مند در ایران است و در بین تیم‌های خارجی نیز در حال حاضر طرفدار بارسلونا هستم. قرمز رنگ مورد علاقه ام است و دوست دارم با دوبنده قرمز به مصاف حریفانم بروم.

ملی پوش وزن ۶۳ کیلو گرم خاطرنشان کرد: فشار تمرینات خود به خود آدم را خسته می‌کند، دوری از خانواده هم تأثیر آن را بیشتر می‌کند، اما هدف ما شادی دل مردم است و باید تمام سختی‌ها را تحمل کنیم. البته فدراسیون کشتی سعی کرده که با ایجاد تفریحات متنوع فضای اردویی را عوض کند و اگر بتوانیم بیشتر به کنار دریاچه آزادی هم برویم می‌تواند در روحیه ما تأثیر خوبی داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار