در چهارمین روز از هفته دولت ۹طرح عمرانی و ورزشی در کوهبنان و بخش طغرالجرد این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

در چهارمین روز از هفته دولت ۶ پروژه در حوزه‌های مختلف عمرانی، شهری و ورزشی در بخش طغرالجرد از توابع شهرستان کوهبنان افتتاح و کنگ‌زنی شد.

افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای خانمکان، زیر سازی و آسفالت خیابان استاد مطهری، زیر سازی و آسفالت معابر شهرک سلمانشهر، احداث رفوژ بلوار غدیر از جمله پروژه‌ها است.

کلنگ‌زنی تامین روشنایی بلوار ورودی شهر پابدانا، تامین برق هشونی پایین از جمله طرح‌های کلنگ زنی در بخش طغرالجرد است.

همچنین سه طرح عمرانی و ورزشی شامل روشنایی معابر و ورزشی عصر امروز در شهرکوهبنان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

در حاشیه این مراسم مجید توکلی سرپرست فرمانداری کوهبنان گفت: هفته دولت نمادی از وحدت بین مردم و مسئولان است لذا بایستی خدمات انجام شده در نظام اسلام به سمع و نظر مردم رسانده شود.

او بیان کرد: خدمت به مردم یکی از افتخارات است که در نظام اسلامی در پرتو منویات مقام معظم رهبری نصیب ما شده است.

سرپرست فرمانداری کوهبنان تاکید کرد: مدیران اجرایی بعنوان خدمتگزاران به مردم بایستی ویژگی‌های والای اخلاقی و انسانی شهیدان رجایی و باهنر را بعنوان الگوی خدمت به مردم که، ولی نعمت و صاحب اصلی انقلاب هستند قرار دهند.

توکلی بیان داشت: بعنوان مدیران اجرایی باید با مردم صادق باشیم و خدمات را واضح برای مردم بیان کنیم لذا تحت هیچ‌شرایطی پروژه‌ای که هنوز مقدمات آن فراهم نشده، کلنگ‌زنی نخواهد نشود و هیچ پروژه‌ای نیز برای دفعات تکراری افتتاح نمی‌شود.

او گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در ایام هفته دولت پروژه‌های عمرانی، ورزشی، بهداشتی، آموزشی و در بخش‌های دولتی و خصوصی افتتاح و یا کلنگ‌زنی خواهد شد.

برچسب ها: هفته دولت ، کلنگ زنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار