تصویب طرح ارائه خدمات رایگان درمانی تامین اجتماعی در منوجان

رییس اداره تامین اجتماعی منوجان گفت: ارائه رایگان خدمات درمانی تامین اجتماعی منوجان با استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تصویب شد.

عبدالمطلب پهلوانی گفت‌: درسفر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به استان کرمان، مدیرکل هماهنگی امور استان‌ها و مدیرکل امور مجلس و دولت سازمان تامین اجتماعی را به منظور بررسی مسائل و مشکلات منوجان به این شهرستان اعزام کرد.

او افزود: مشکلات حوزه تامین اجتماعی با حضور امام جمعه، فرماندار و نایب رییس کانون بازنشستگان شهرستان منوجان بررسی شد.

رییس اداره تامین اجتماعی منوجان گفت: احداث درمانگاه تامین اجتماعی در این شهرستان از مهم‌ترین مطالبات مردم، فرماندار و نماینده مردم در این شهرستان‌است.

او می‌گوید: با توجه به آمار بیمه‌شدگان این سازمان در شهرستان منوجان موضوع ارائه خدمات با استفاده از خرید خدمات درمان و ارائه خدمات درمان رایگان در بیمارستان امام حسین (ع) و سایر مراکز درمانی در این شهرستان انجام شود.

او افزود: در پنج شهرستان جنوبی استان کرمان فقط یک درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان کهنوج قراردارد که با شهرستان منوجان فاصله دارد.

پهلوانی می‌گوید: درخواست ایجاد شعبه بانک رفاه در این شهرستان از طریق نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با رایزنی با وزیر اقتصاد در دستور قرار گرفت.

او می‌گوید: مطالبات کانون بازنشستگان منوجان ارائه تسهیلات و سفر زیارتی برای بازنشستگان منوجان از مطالبات این سفر بود.

رییس اداره تامین اجتماعی منوجان گفت: سازمان تامین اجتماعی در شهرستان منوجان ۱۸ هزار و ۴۳۰ نفر از جمعیت این شهرستان را تحت پوشش دارد.

او افزود: سابقه اداره تامین اجتماعی منوجان ۲۰ سال است، که ۱۰ کارمند در این اداره به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

پهلوانی گفت: بزرگترین کارگاه کارگری جنوب کرمان شامل کارگاه معادن فاریاب - منوجان با یکهزار و ۲۰۰ کارگر در شهرستان منوجان قرار دارد.

اومی گوید: با توجه به رویکرد دولت مردمی در توجه به مناطق محروم و تحقق عدالت اجتماعی امیدواریم مطالبات جامعه هدف این سازمان محقق شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار