محمدرضا گرایی گفت: تنها برای شادی دل مردم تمرین می‌کنم و به قول‌هایی که داده شده توجهی ندارم.

محمدرضا گرایی نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی گفت: پنجم شهریورماه زادروز جهان پهلوان تختی و روز ملی کشتی را به تمامی مردم ایران به ویژه جامعه بزرگ و پرافتخار کشتی کشور تبریک می‌گویم. آقا تختی تک گل باغ پهلوانی است و الگوی بسیار خوبی از نظر اخلاقی برای تمامی ورزشکاران به خصوص کشتی گیران محسوب می‌شود.

اتحادیه جهانی کشتی رنکینگ نهایی برترین فرنگی کاران و آزاد کاران جهان را برای حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ صربستان اعلام کرد که محمدرضا گرایی و محمدهادی ساروی در صدر اوازان ۶۷ و ۹۷ کیلوگرم قرار دارند.

او با بیان اینکه الگو و کسی که در کشتی بسیار دوستش دارد حمید سوریان است، گفت: هدف من از همان اول هم کسب مدال طلای المپیک و جهان بود که خدا را شکر با کمک پدر و مادرم، مربیانم و کادر فنی تیم ملی و حمایت‌های فدراسیون به این مهم دست پیدا کردم. در حال حاضر نیز انگیزه ام به جهت کسب افتخار برای کشورمان بسیار بالاست و تا زمانی که بتوانم ادامه دهم، به دنبال کسب خوشرنگ‌ترین مدال‌ها خواهم بود.

قهرمان جهان و المپیک در مورد قول‌هایی که سال گذشته مسئولان پس از مدال آوری المپیک به وی دادند گفت: نیت اصلی من خوشحال کردن دل مردم است و به دنبال محقق شدن قول‌ها نیستم، اما برای اینکه جواب سئوال شما را داده باشم می‌گویم که هنوز نه استخدام شدم و نه قول‌ها انجام شده است.

ملی پوش وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی در رقابت‌های جهانی صربستان در مورد فشار روانی که بر دوشش وجود دارد گفت: توقع مردم از من بالا و به حق است، خدا را شکر کشتی همیشه افتخارآفرین بوده و امیدوارم که هم تیم آزاد و هم تیم فرنگی از رقابت‌های پیش رو با دست پر برگردد.

او در مورد اینکه رابطه اش با محمد بنا پس از کسب مدال‌های المپیک و جهانی چگونه است گفت: محمد بنا را دوست دارم و وی به کشتی گیران خوب انگیزه می‌دهد، اما پس از کسب مدال سختگیر‌تر شده و می‌دانم که همه‌ی این سخت گیری‌ها فقط برای موفقیت تیم ملی و اهتزاز پرچم مقدس کشورمان در میادین جهانی و المپیک است.

گرایی در مورد رابطه اش با سایر ملی پوشان گفت: در اردو با محمدعلی هم اتاق هستم و واقعا حضور وی یک نعمت است، البته وی از من سنگین‌تر و پرزورتر است و از زمانی که یاد دارم فنون خود را روی من اجرا می‌کرده (با خنده)، اما حضور وی که بسیار دوست می‌دارمش باعث می‌شود که کمتر احساس دلتنگی و دوری از خانواده را داشته باشم. با سایر ملی پوشان نیز رابطه‌ی خوبی دارم و همه‌ی آن‌ها برای من عزیز و محترم هستند.

ملی پوش کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: کشتی به عنوان ورزش اول، در بین مردم جایگاه ویژه دارد و من و سایر ملی پوشان فقط به دنبال شادی دل مردم و افتخارآفرینی برای ایران عزیز هستیم و امیدوارم با توکل به خدا، در رقابت‌های جهانی موفق باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۲۲:۳۰ ۰۵ شهريور ۱۴۰۱
مسولان و مدیران بی عرضه و ورزشهای و ورزشکاران مظلوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۰۵ شهريور ۱۴۰۱
مسولان ایران لیاقت تو رو ندارند تو باید همون روز اول از ایران می رفتی تا برای کشور دیگری مبارزه می کردی الان هم بری دیر نشده ایران بمونی بدبخت میشی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۰۵ شهريور ۱۴۰۱
بجایش همه قلبهای مان را در استخدام داری
Iran (Islamic Republic of)
آیدین
۲۱:۱۴ ۰۵ شهريور ۱۴۰۱
ای بابا شماهم دلتون خوشه الان کی دیگه ذوق شماهارو داره تو این وضعیت یادش بخیر یه زمون ذوقشو داشتیم چرا چون ارزونی بود امید داشتیم به همه چی برسیم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۰۵ شهريور ۱۴۰۱
مگه چند نفر مثل این ها رو داریم که مدال آور باشن!؟!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۰۵ شهريور ۱۴۰۱
بنده خدا چقدر ساده هست که گول مسئولان رو خورده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۰۵ شهريور ۱۴۰۱
مسولین خجالت بکشید
آخرین اخبار