هفت طرح اشتغالزایی و پنج واحدمسکونی برای مددجویان بهزیستی در شهرستان هفتگل، به مناسبت هفته دولت با حضور جمعی از مسوولان استانی اجرا و واگذار شد.

رییس اداره بهزیستی شهرستان هفتکل گفت: یکی از اهداف اصلی بهزیستی توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش است که اشتغال و تامین مسکن مهمترین مصادیق این توانمندسازی است.

کاووس صفایی ادامه داد: طرح‌های اشتغال بهره برداری شده شامل تولید مواد شوینده، کارگاه خیاطی، فروش لاستیک و لوازم یدکی ماشین، کافی نت، دامداری، سوپرمارکت بوده که برای راه اندازی هرکدام از این طرح‌ها مبلغ یک میلیارد ریال از محل تسهیلات قرض الحسنه تبصره ۱۶ به مددجویان پرداخت شده است.

او می‌گوید: برای احداث پنج واحد مسکونی مددجویان نیز مبلغ سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کمک بدون عوض از محل اعتبارات سازمان بهزیستی به خانواده‌های زیرپوشش برای تکمیل وساخت آن‌ها پرداخت شد.

در این آیین مدیرکل بهزیستی خوزستان، سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی استان، فرماندار، امام جمعه، رییس اداره بهزیستی هفتکل و جمعی از مسوولان شهرستان حضور داشتند.

حدود یک هزار نفر در هفتکل زیرپوشش بهزیستی هستند.

شهرستان هفتکل تقریبا در مرکز خوزستان و شمال شرق اهواز قرار دارد. با کشف نفت در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۱۳۰۶ خورشیدی، هفتکل دومین شهر نفتی ایران لقب گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار