استاندار لرستان گفت: با توجه به شرایط فضا‌های درمانی و بیمارستانی دورود، دولت مصمم به احداث بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی این شهرستان است.

فرهاد زیویار در آیین افتتاح فاز ۲ اورژانس بیمارستان شهدای هفتم تیر دورود گفت: بیمارستان‌های دورود در شرایط خیلی خوبی نیستند و در حال بازسازی و نوسازی هستند که در این راستا امروز یک هزار مترمربع به ظرفیت درمانی شهرستان اضافه شد.

وی گفت: اصل موضوع بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی است که مصمم به اجرای آن هستیم، اما مشکلات فنی دارد و نظر نهایی در این خصوص به زودی ابلاغ می‌شود که امیدواریم با تکمیل این طرح، استقلال درمانی شهرستان دورود حفظ و از اعزام بیمار به شهر‌های همجوار جلوگیری شود.

وی افزود: امروز طرح بازسازی فاز دوم اورژانس بیمارستان شهدای هفتم تیر دورود به متراژ یکهزار متر مربع، با سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبارات عمرانی و ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه خرید و نصب تجهیزات پزشکی، افتتاح شد.

زیویار ادامه داد: اورژانس بیمارستان شهدای هفتم تیر دورود دارای سه تخت سی پی آر، هشت تخت فوریت‌های پزشکی، ۲ تخت اتاق سوختگی، یک تخت اتاق عمل، ۱۴ تخت رادیولوژی، آزمایشگاه و اتاق پزشک می‌باشد.

همچنین در حاشیه این افتتاحیه، منزل مسکونی چهار واحدی پزشکان متخصص مقیم با ۴۵۰ متر مربع و ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

۴۳۲ طرح عمرانی و اقتصادی با ۲ هزار و ۵۹۶ میلیارد تومان، تا پایان هفته دولت امسال در لرستان کلنگ زنی یا بهره‌برداری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.