استاندار سیستان وبلوچستان گفت: خوشبختانه با توجه به زیرساخت‌های موجود و تلاش‌های انجام شده، پارک علم و فناوری استان در حوزه راه‌اندازی خانه‌های خلاق در جایگاه دوم کشوری قرار دارد.

حسین مدرس‌خیابانی گفت: با توجه به توسعه زیر ساخت‌های شکل گیری شرکت‌های دانش بنیان، فناور و خلاق که در این استان انجام شده خوشبختانه سیستان وبلوچستان به لحاظ راه اندازی خانه‌های خلاق و نوآور با داشتن ۷ خانه فعال در رتبه دوم کشوری قرار دارد.

وی افزود: با تلاش مدیران و نیرو‌های توانمند، جوانان خلاق و تحصیلکرده استان، سیستان وبلوچستان هم اکنون به لحاظ تعداد شرکت‌های خلاق نیز جزو ۵ استان برتر کشور قرار گرفته که این موفقیت‌ها حاصل تلاش همه نیرو‌های خلاق استان است که باید بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به توسعه حوزه فناوری و نوآوری دانشگاه و تکمیل زنجیره مرکز کارآفرینی، مرکز نوآوری و مرکز رشد در دانشگاه سیستان و بلوچستان با درنظر گرفتن زیرساخت‌های توسعه ای، اقدام به راه اندازی پردیس علم و فناوری در دانشگاه نموده که هشت ساختمان توسعه‌ای در محدوده کنونی دانشگاه و ۲۰ هکتار در فاز اول در اراضی متعلق به دانشگاه و ۵۰ هکتار در فاز دوم برای توسعه پردیس علم و فناوری دانشگاه سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده است که موجب توسعه اقتصاد دانش بنیان خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار