رئیس هیات مدیره صندوق حمایت توسعه منابع طبیعی استان سمنان گفت: سرمایه این صندوق به ۳۸.۶ میلیارد ریال برای اعطای تسهیلات به بهره برداران منابع طبیعی افزایش یافت.

مجید افرادی افزود: صندوق حمایت توسعه منابع طبیعی استان سمنان سال ۱۳۹۶ به عنوان ششمین صندوق کشوری افتتاح و آغاز به کار کرد و اکنون به سرمایه ۳۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال رسیده است.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه در استان‌های دیگر کمک مطلوبی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی در قالب تبصره سه ماده ۳۱ به صندوق شده، اما در استان سمنان با وجود کمبود اعتبارات تا کنون اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود که سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان نسبت به تخصیص اعتبار از محل تبصره سه ماده ۳۱ به این صندوق برای شکوفایی هر چه بیشتر بخش منابع طبیعی اقدام کند.

افرادی گفت: صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی استان سمنان (سهامی خاص) در مهرماه سال ۱۳۹۶ با سرمایه ۱۰ میلیارد و ۲۵۵ میلیون ریال با ۱۰ سهامدار و ۳۸۰ بهره بردار بعنوان ششمین صندوق منابع طبیعی کشور با هدف حمایت از تشکیل سرمایه و تقویت حجم و کیفیت سرمایه گذاری، تجمیع برای ارتقاء و افزایش بهره وری و حمایت از تولید کنندگان در عرصه منابع طبیعی استان سمنان تشکیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.