فرماندار ماهشهر گفت:بیش از ۴۱ پروژه ملی و استانی در زمینه‌های عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۳۷ هزار میلیارد ریال در ماهشهر کلنگ زنی، افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

فریدون بندری گفت: در این بخش که عمدتاً برگرفته از مصوبات شورای راهبردی شهرستان و اعتبارات استانی می‌باشند، بیش از ۳۰ پروژه عمرانی و خدماتی در زمینه های ورزشی، خدماتی، درمانی و آموزشی داریم که از این تعداد ۲۰ پروژه به افتتاح و بهره‌برداری رسیده و ۱۰ طرح و پروژه کلنگ زنی خواهند شد.

او می گوید: اعتبار اختصاص یافته به مجموع پروژه های استانی و محلی بیش از یکهزار و ۸۰۰ میلیارد ریال می‌باشد.

به گفته او در بحث پروژه ها و طرح های ملی بحمدالله امسال در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) اقدامات خوبی صورت گرفته که بیش از یازده طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۵ هزار میلیارد ریال کلنگ زنی و یا به بهره‌برداری می‌رسند که در توسعه و پیشرفت منطقه و کشور نقش مؤثری خواهند داشت.

این مقام مسئول گفت: خبر نوید بخش دیگری که برای عموم شهروندان ولایتمدار شهرستان بندرماهشهر و دوستداران اهل بیت (ع) در سراسر کشور دارم این است که مجموعه اردوگاهی شهدای بندرماهشهر موقعیت قمر بنی هاشم در مرز شلمچه همزمان با پیاده روی و مشایه عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، افتتاح و آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.