کتابخانه مرکزی خرم آباد پس از ۲ دهه همزمان با هفته دولت و پس از مصوبات سفر رییس جمهور افتتاح شد.

فاز نخست کتابخانه مرکزی خرم آباد به عنوان یکی از مصوبات سفر پارسال رییس جمهور به لرستان، امروز با حضور محمد اسلامی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی به بهره برداری رسید.

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی در آئین بهره برداری فاز یک کتابخانه مرکزی خرم آباد گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام از اولویت‌های دولت سیزدهم است و این مهم برای تمامی استان‌ها در دستور کار قرار دارد.

محمد اسلامی گفت: در شرایط کنونی این اراده برای بخش فرهنگی در دولت به گونه‌ای است که پروژه‌هایی که تاثیرات توسعه علمی و فرهنگی دارد مورد توجه شخص رییس جمهور است.

وی می گوید: این کتابخانه یکی از پروژه‌های قدیمی شهر خرم آباد و مورد مطالبه مردم بود که بخش اصلی آن شامل مخزن کتاب و قرائت خانه، برای بهره برداری آماده شده است و با همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری لرستان به زودی تجهیز می‌شود تا مردم خرم آباد بعد از ۲ دهه انتظار از کتابخانه مرکزی بهره برداری کنند.

وی ادامه داد: هفته دولت طرح‌های فراوانی در سطح کشور آغاز و یا بهره برداری شد، اما موضوع بسیار مهم برای دولت، تکمیل طرح‌های نیمه تمام است که در لرستان نیز امروز تعدادی از طرح‌های صنعتی در حوزه کشاورزی و امور زیربنایی تقدیم مردم خواهد شد.

عملیات اجرایی کتابخانه مرکزی خرم آباد سال ۸۱ آغاز و تاکنون برای آن ۱۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۶:۳۶ ۱۱ شهريور ۱۴۰۱
پس بقیه قسمتاش چی ؟؟؟؟؟