افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای گورناگ سرباز

زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای گورناگ سرباز افتتاح و بهره‌برداری شد.

زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای گورناگ از توابع بخش کیشکور شهرستان سرباز در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی بصورت مشارکتی توسط بنیاد خیریه هاسب کشور، اداره کل ورزش و جوانان استان، فرمانداری، بخشداری و دهیاری افتتاح و بهره‌برداری شد.

فرماندار سرباز گفت: این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال با زیربنای یکهزار و ۵۰۰ مترمربع و با اعتبار هزینه شده یک میلیارد تومان از محل اعتبارات مصوبات سفر ریاست جمهور در سال ۱۴۰۰ شروع شده است که امروز به مناسبت گرامیداشت هفته دولت افتتاح و بهره برداری شد.

فرامرز دانش افزود: با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال جمعیتی بالغ بر سه هزار نفر در قالب ۳۷۰ خانوار و حدود هفت روستا توابع بخش کیشکور شهرستان سرباز از این پروژه ورزشی بهره‌مند خواهند شد.

وی گفت: افتتاح اینگونه پروژه ورزشی فرصت مناسبی برای برگزاری مسابقات مختلف ورزشی بوسیله ورزشکاران و فوتبال دوستان این منطقه فراهم می‌کند.

فرماندار سرباز همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: یکی از نکات حائز اهمیت و دستاورد‌های خوب نظام وجود نیرو‌های نظامی و انتظامی است که می‌توان گفت این بخش جدایی ناپذیر از مجموعه دولت در ایجاد نظم و امنیت اجتماعی تلاش خوبی می‌کنند.

وی بیان کرد: "اتکاء به حمایت مردم" لازمه دستیابی به اهداف و رسیدن به قله‌های متعالی پیشرفت کشور است که الحمدالله این حمایت در کشور بویژه این استان و شهرستان سرباز ملموس است.

فرماندار سرباز افزود: شهیدان رجایی و باهنر از فرصت خدمتگزاری به مردم به شایستگی بهره بردند، باشد که همه خدمتگزاران و دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی با تاسی به این ۲ اسوه شهادت، ایمان و خدمت خالصانه و با الهام از رهنمود‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و پشتوانه عظیم مردمی، با مغتنم شمردن فرصت خدمت، ضمن خنثی سازی توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی، با عزمی راسخ در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی، رفاه و سربلندی مردم شریف ایران تلاش کنند.

برچسب ها: هفته دولت ، زمین چمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار