سرپرست فرمانداری نیکشهر گفت: ۹ طرح آموزشی، ورزشی و بنیادمسکن ویژه هفته دولت با حضور معتمدان، مسوولان و روحانیان در سطح مناطق شهری و روستایی این شهرستان افتتاح و بهره برداری شد.

مجیب حسنی  اظهار داشت: ۲ پروژه مهم مجتمع شبانه‌روزی دخترانه و زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در شهر چانف و بهره برداری از ۴۰ واحد مسکونی مدد جویان بهزیستی از مهمترین طرح‌های افتتاح شده دولت است.

وی افزود: برای ساخت مجتمع آموزشی شبانه روزی دخترانه شهر چانف با ظرفیت ۲۵۰ نفر در مجموع هفت میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که ۶ میلیارد تومان آن از اعتبارات استانی و یک میلیارد تومان نیز از سوی خیران جذب شده است.

وی با اشاره به اینکه بهره برداری از این پروژه علاوه بر جذب بازماندگان از تحصیل موجب افزایش سرانه فضای آموزشی در بخش آهوران می شود، گفت: با رایزنی‌های انجام شده به زودی مجتمع شبانه‌روزی پسرانه نیز در شهر چانف کلنگ‌زنی خواهد شد.

فرماندار نیکشهر گفت: نخستین زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال بخش آهوران در فضایی با زیربنای یکهزار و ۳۵۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی اداره کل ورزش و جوانان استان که از سال ۱۳۹۷ شروع شده بود به بهره برداری رسید.

حسنی ادامه داد: بهره برداری از ۴۰ واحد مسکونی مدد جویان بهزیستی در راستای تامین مسکن و افزایش سطح رفاه مددجویان همزمان با هفته دولت با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان در سطح شهرستان نیکشهر از دیگر طرح‌ها بود.

وی تصریح کرد: از مجموع اعتبارات هزینه شده ۲ میلیارد تومان بصورت تسهیلات و ۲ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان نیز در قالب کمک های بلاعوض به مدد جویان بهزیستی اعطا شده است.

وی با بیان اینکه طبق اعلام بهزیستی برای زنان سرپرست خانوار ۵۰ میلیون تومان تسهیلات و ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و برای خانواده های دارای ۲ معلول ۵۰ میلیون تومان تسهیلات و ۸۵ میلیون تومان کمک بلاعوض تعلق گرفته است.

فرماندار نیکشهر گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت ۳۶۹ پروژه(۳۵۶ پروژه بهره برداری و ۱۳ پروژه کلنگ‌زنی) با اعتباری بالغ بر ۱۳۳ میلیارد تومان در شهرستان نیکشهر در حال افتتاح و کلنگ زنی است.

حسنی گفت: تعداد و هزینه های این پروژه‌ها نسبت به سال ۱۴۰۰ با همت و تلاش مجموعه مدیران شهرستان و توجه دولت، رشد پنج برابری داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار