خریداری ۲۲۷ هزار تن گندم به صورت تضمینی در اردبیل

مدیرکل غله استان اردبیل گفت: تا ۷ شهریورماه در سطح استان اردبیل در حدود ۲۲۷ هزارتن گندم به صورت تضمینی خریداری شده است.

علی نوبخت گفت: تا 7 شهریوردرسطح استان اردبیل در حدود 227هزارتن گندم بصورت تضمینی خریداری شده که ارزش تقریبی این مقدار گندم 2618میلیارد تومان است که تا 4 مردادماه حدود یک هزار و723 میلیاردتومان از مطالبات گندمکاران پرداخت شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل درخصوص واریز الباقی مطالبات گندم‌کاران، می گوید: با پیگیری‌های وزیر جهادکشاورزی،مدیرعامل شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی ایران،استاندار ومجمع نمایندگان استان اردبیل واعلام معاون رئیس جمهور طی روزهای آینده 12 هزارمیلیاردتومان از مطالبات گندمکاران  سراسر کشور واریز خواهد شد.

به گفته او، از ابتدای برداشت گندم تاکنون حدود 220 هزار تن گندم و 4 هزار و 400 تن کلزا از کشاورزان استان اردبیل به صورت تضمینی خریداری شده است.

نوبخت در خصوص خرید تضمینی دانه‌های روغنی گفت: امسال همزمان با خرید تضمینی گندم 4 هزار و 410 تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان به ارزش 103 میلیارد تومان خریداری شده که کل مطالبات به حساب کلزاکاران پرداخت شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی دولتی استان اردبیل می گوید: به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی و مهم پرداخت مطالبات گندمکاران در اسرع وقت است که در این زمینه تمام تلاش و جدیت را به کار گرفته‌ایم تا ارائه خدمات به گندمکاران در کم‌ترین زمان ممکن انجام یابد و بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

نوبخت گفت: خرید تضمینی گندم در استان اردبیل همچنان ادامه دارد و جدیت بر این است تا بتوانیم با رفع موانع و مشکلات خدمات مناسبی را ارائه دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.