معاون حقوقی سپاه گفت: خوی حکمرانی آمریکایی‌ها بر اساس خوی استکباری است.

سردار شمخانی معاون حقوقی سپاه در همایش بررسی ابعاد حقوقی جنایت‌های آمریکا علیه ملت ایران گفت: عموم مردم با فلسفه شهادت و شهادت طلبی و مبارزه با ظلم در مکتب امام حسین ع آشنا شدند و خوی حکمرانی آمریکایی‌ها بر اساس خوی استکباری است.

سردار شمخانی افزود: دهکده جهانی و کدخدایی آمریکا در راستای همین فرهنگ زورگویی است. مگر مکرون از کشتار یک میلیونی در الجزایر عذرخواهی کرد؟ آن‌ها همه ملت‌ها را برده خود می‌بینند.

به گفته معاون حقوقی سپاه؛ تروریسم و حقوق بشر دو ابزار برای تسلط بر جوامع بشری است. ده‌ها ترور دولتی توسط آمریکا انجام شده و بیش از ۹۳ درصد عمر این کشور در جنگ گذشته است.

سردار شمخانی ادامه داد: آمریکایی‌ها در پشت صحنه با پرداخت هزینه‌های حقوقی در سال‌های اخیر بدنبال پرونده سازی علیه کشور ما بودند. ۱۹ نفر از تروریست‌های ۱۱سپتامبر اتباع عربستان بوده اند و چرا ما را محکوم می‌کنند؟ بیش از ۱۰۰ پایگاه و ۶۰۰ هزار آمریکایی در پایگاه تروریستی قرار دارند و مردم این کشور‌ها در عذابند.

وی گفت: با دلایل مضحک علیه جمهوری اسلامی ایران پرونده سازی می‌کنند و هر سال بیش از ۳۰ میلیارد دلار بر سر این مسایل از منابع ملت ایران هدر می‌شود.

سردار شمخانی بیان کرد: بزرگترین جنایات آمریکا علیه خیزش‌های اسلامی بود. بیشتر مقر تروریست‌ها در کنار پایگاه‌های آمریکایی قرار داشت. پرچم داعش را قهرمان ملی ما و سردار بزرگ جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی جمع کرد.

معاون حقوقی سپاه گفت: قبل از انقلاب شش میلیون بشکه نفت صادر می‌شد، اما ملت ما در فقر به سر می‌برد. محمدرضا شاه موقع فرار ۳۴ میلیارد دلار با خود برد که همه اموال ملت ایران بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار