بازدید وزیر آموزش و پرورش از مجتمع فرهنگی و رفاهی فرهنگیان در ارومیه

وزیر آموزش و پرورش با همراهی استاندار و جمعی از مسوولان فرهنگی استان آذربایجان غربی از مجتمع فرهنگی و رفاهی فرهنگیان در ارومیه بازدید و از نزدیک در جریان روند احداث این پروژه قرار گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در حاشیه بازدید وزیر آموزش و پرورش و استاندار آذربایجان غربی از مجتمع رفاهی و فرهنگی فرهنگیان ارومیه با ارائه گزارشی از روند پیشرفت فیزیکی و روند احداث این پروژه اظهار کرد: در راستای تکریم خانواده‌های فرهنگیان و افزایش رفاه آنان عملیات احداث این مجتمع در سال ۱۳۸۹ آغاز شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ هزار فرهنگی در استان مشغول خدمت هستند، افزود: جمعیت خانواده این همکاران ۲۰۰ هزار نفر است که برای ارائه خدمات مطلوب به این جمعیت لازم است در عملیات اجرایی ساخت مجتمع رفاهی تسریع شود.

طبق آمار و اطلاعات ارائه شده از سوی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی، ۱۶۴ میلیارد ریال برای اتمام این پروژه فرهنگی و رفاهی اعتبار لازم است و تاکنون ۸۶ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

این مجتمع شامل یک سالن آمفی تئاتر، سالن‌های جلسات متعدد، سالن‌های نمایشگاهی، سه مجموعه پذیرایی، با گنجایش یک هزار و ۵۰۰ نفر و بخش‌های دیگر است و در زمینی به مساحت هشت هزار و ۳۰۰ متر مربع در حال احداث است.

وزیر آموزش و پرورش در سفری ۲ روزه و با هدف بازدید از روند اجرای پروژه مهر، افتتاح مجتمع بزرگ آموزشی، پرورشی و تفریحی بوتراب خوی، شرکت در شورای آموزش و پرورش آذربایجان غربی و بررسی مسایل و مشکلات آموزشی عصر چهارشنبه به این استان سفر کرده است.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.