سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: باید نظارت بر نصب دستگاه‌های کارتخوان هوشمند در نانوایی‌ها و رصد بر عملکرد نانوایان صورت گیرد.

آقای منزوی ۱۰ شهریورماه در جلسه ساماندهی گندم، آرد و نان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سهمیه آرد هر شهرستان مشخص است، اظهار کرد: باید سهمیه آرد ۶ ماهه مناطق محروم و صعب‌العبور قبل از آغاز بارش‌ها و مسدود شدن مسیر‌ها توزیع شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: آرد توزیعی بین خانوار‌های عشایری و روستایی در مناطق صعب‌العبور و محروم باید بر اساس سهیمه اعلامی در اختیار امور عشایر برای توزیع قرار بگیرد، فرمانداران این شهرستان‌ها سهمیه شهرستان را تا اواسط هفته آینده اعلام کند.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به اختصاص سهمیه آرد در شهرستان‌های سیل‌زده، گفت: باید گزارش توزیع ۵۰۰ تن آرد تخصیصی در شهرستان‌ها اعلام شود.

منزوی افزود: ۵۰۰ کیسه آرد برای موکب‌های مستقر در کشور عراق در ایام اربعین با قیمت هر کیسه ۴۰ هزار تومان تخصیص یافت، این سهمیه به فرد معرفی شده از سوی ستاد عتبات عالیات تحویل داده می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری یادآور شد: نانوایی‌های سراسر استان باید ساعات تعیین شده برای پخت را رعایت کنند و نمی‌توانند ساعت پخت خود را تغییر دهند، ساعات پخت نان در هر فصل تعیین و اعلام می‌شود و در همه شهرستان‌ها باید رعایت شود.

وی تاکید کرد: نانوایی‌هایی جدیدالتأسیس باید از آرد با سهمیه آزاد استفاده کنند.

منزوی بیان کرد: نصب دستگاه‌های کارتخوان هوشمند در نانوایی‌ها نظارت و رصد بر عملکرد نانوایان قرار دهد، این مسئله از انحراف آرد جلوگیری می‌کند، نظارت‌ها هدفمند می‌شود و گزارش‌گیری بر اساس سامانه انجام می‌شود و بازرسی به شیوه سابق از نانوایی‌ها انجام نمی‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار