سخنرانی عبدالملک بدرالدین الحوثی در رژه نیروهای مسلح یمن:

ارتش یمن به سطح بالایی از توانمندی برای دفاع از کشور رسیده است + فیلم و تصاویر

رهبر انصارالله یمن در مراسم رژه نیروهای مسلح یمن گفت ارتش این کشور در عرصه‌های مختلف رویارویی و توسعه توانمندی‌ها به سطح بزرگ و مهمی رسیده است.

کانال خبری «مرکز رسانه‌ای انصارالله» از رونمایی نیروی دریایی ارتش یمن از موشک جدید زمین به دریا مدل «فعلیق ۱» در رژه نظامی نیروهای مسلح این کشور خبر داد.

ارتش یمن در عرصه‌های مختلف رویارویی به سطح مهمی رسیده است

«سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی خود در مراسم رژه نیروهای مسلح یمن، گفت: «ارتش ما امروز در عرصه‌های مختلف رویارویی و توسعه توانمندی‌های خود به سطح بزرگ و مهمی رسیده و به یک اقدام مهم بازدارندگی دست یافته است.»

رهبر انصارالله یمن افزود: «درود بر برادران عزیزی که این نمایش را از منطقه پنجم نظامی و تمامی تخصص‌ها ارائه کردند. از وزارت دفاع تشکر و قدردانی می‌کنیم و از تلاش خستگی‌ناپذیری که در ساختن ارتش و ادغام کمیته‌های مردمی در آن انجام می‌دهند قدردانی می‌کنیم.»

رژه نیروهای مسلح ارتش و کمیته‌های مردمی یمن 02

هزاران افسر صادق در ارتش بعد از پاکسازی باقی ماندند

رهبر انصارالله با بیان این‌که «پیشنهادات مناطق مختلف نظامی پیامی در مورد ادامه کار سخت برای ایجاد توانایی‌های نظامی ما ارائه می‌دهد»، گفت: «ارتش مبارک ما صداقت تعلق به میهن و کشور خود را دارد و کار برای ساخت و توسعه ارتش ادامه دارد.»

عبدالملک بدرالدین الحوثی گفت: «هدف از همه پیشنهاد‌ها اطمینان بخشی به مردم و رساندن پیام به دشمنان طمع‌کار متجاوزان است. پیشنهاد‌هایی که داده شد فقط برای برخی از تشکیلات ارتش است وگرنه ده‌ها هزار نفر از وابستگان او در جبهه‌ها مستقر هستند.»

رهبر جنبش انصارالله یمن تأکید کرد: «ارتش از خائنان پاکسازی شد، هزاران افسر و فرد صادق با خدا، کشور و مردم خود در آن باقی ماندند. ده‌ها هزار نفر از بهترین مردم ما که مسئولیت ایمانی در دفاع از میهن و مردم خود را بر عهده دارند به این وفاداران پیوسته‌اند.»

عبدالملک بدرالدین ادامه داد: «ارتش ما بر اساس تعلق خالصانه خود به میهن و هویت ایمانی مردم، در حال انجام مأموریت‌های خود و انجام مسئولیت‌های خود است. ارتش ما امروز در عرصه‌های مختلف رویارویی و توسعه توانمندی‌های خود به سطح بزرگ و مهمی رسیده است و به یک اقدام مهم بازدارندگی دست می‌یابد. ارتش یمن امروز صداقت تعلق به مردم و کشور خود را در هویت دینی و دکترین رزمی خود دارد.»

رژه نیروهای مسلح ارتش و کمیته‌های مردمی یمن 03

اعتبار ارتش یمن در ۸ سال گذشته با خون شهدا، فداکاری‌های بزرگ به اثبات رسیده است

رهبر انصارالله با تأکید بر این‌که «ارتش ما امروز بر حق دفاع از مردم و کشور خود از لحاظ مسئولیت دینی و تعهد به ایمان، انسانی، اخلاقی، ملی دفاع می‌کند»، گفت: «این ارتش در ۸ سال گذشته با خون شهدا، فداکاری‌های بزرگ و صبر در ایستگاه، اعتبار خود را در میدان به اثبات رسانده است.»

سید عبدالملک بدرالدین افزود: «مسئولیت‌های ارتش یمن امروز از نظر آمادگی، قدرت، ایمان، آگاهی، مهارت و پایبندی به وظایف بیشتر است. ارتش ما برای مردم و کشورش است، قرارداد نژادپرستانه، فرقه‌ای و منطقه‌ای را بر دوش نمی‌کشد و با فرهنگ قرآن کریم تربیت شده و تربیت دینی است.»

رهبر انصارالله یمن همچنین گفت: «ارتش امروز از بر اساس قرآن حرکت می‌کند و نه برای خدمت به توطئه‌گران و مستکبران و برای خیانت به میهن و مردمش ساخته نشده است.»

نیروی نظامی برای دفاع از تمام نقاط یمن آماده است

عبدالملک بدرالدین الحوثی گفت: «نیروی نظامی برای دفاع از تمام نقاط کشور از جمله الحدیده و به طور کلی سواحل غربی آماده است. الحدیده امانت رئیس‌جمهور شهید صالح الصمد است، زیرا عروج او به شهادت در راه خدا بود.»

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی ادامه داد: «درود می‌فرستم به مردم شریف استان الحدیده که صادقانه و خالصانه در کنار کشور و مردم خود ایستادند. به همه مردم استان‌های همجوار که ایستادگی و از مردم الحدیده حمایت کردند، درود می‌فرستم، همانطور که در مورد همه آزادگان ما نیز صادق است.»

رهبر جنبش انصارالله یمن با بیان این‌که «آنچه ارتش ما در پایداری، فداکاری‌ها و توانمندی‌های نظامی خود به دست آورده است، پیام‌های زیادی به دشمنان می‌دهد»، تصریح کرد: «تمام تلاش‌های دشمنان برای از بین بردن توانایی‌های ارتش و خلع یمن از هر نیرویی برای مقابله با تجاوزات و اشغالگران ناکام مانده است.»

رژه نیروهای مسلح ارتش و کمیته‌های مردمی یمن 04

تلاش‌های دشمنان کمک کرد تا چالش‌ها را به فرصت تبدیل کنیم

رهبر انصارالله تأکید کرد: «تلاش‌های دشمنان به ایجاد انگیزه در مردم ما کمک کرد تا چالش‌ها را به فرصت تبدیل کنند و توانایی‌های نظامی را در یک ساختمان محکم و فولادی ایجاد کنند» و فزود: «ارتش ما امروز قویتر از همیشه است و دشمنان ما تفاوت بزرگی را که بین واقعیت نظامی کشور ما در روز اول تجاوز و واقعیت امروز وجود دارد، می‌دانند.»

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی گفت: «جاه‌طلبی‌های دشمنان برای اشغال کشور و کنترل مردم ما و حقایق به توهمات معجزه آسا و ناامیدی برای آن‌ها تبدیل شده است. دشمن امروز در یک مخمصه واقعی و یک دوگانگی بزرگ قرار دارد؛ مردم ما به همراه ارتش وفادار خود مصمم هستند تا از اشغال کشور توسط دشمنان جلوگیری کنند.»

تلاش دشمنان برای دور کردن یمن در قبال مسائل ملتش به ویژه آرمان فلسطین شکست خورده است

رهبر انصارالله یمن همچنین تأکید کرد: «تلاش دشمنان برای دور کردن کشورمان از وابستگی ایمانی و مواضع اصولی آن در قبال مسائل ملتش به ویژه آرمان فلسطین شکست خورده است. یمن امروز به صورت رسمی و مردمی حضور بیشتری دارد و در حمایت از مردم فلسطین و برادری اسلامی به مواضع مذهبی اصولی خود پایبند است.»

سید عبدالمالک بدرالدین ادامه داد: «ما به کار برای ساختن ارتش خود ادامه خواهیم داد تا به سطح بازدارندگی کافی در برابر دشمنان برسیم، از کشور محافظت کنیم و سهم قابل توجهی در حمایت از آرمان فلسطین داشته باشیم.»

رژه نیروهای مسلح ارتش و کمیته‌های مردمی یمن 05

ما متجاوز نیستیم، اما با متجاوزان طرف هستیم

رهبر انصارالله افزود: «از ائتلاف متجاوز می‌خواهیم که از فرصت آتش‌بس استفاده کند، تجاوزات خود را به طور کامل متوقف کند و به محاصره و اشغال پایان دهد. از ائتلاف متجاوز می‌خواهیم درس‌هایی را که نشان از عدم امکان دستیابی به اهدافشان در اشغال کشورمان و کنترل مردم آن دارد، پذیرا باشد.»

رهبر جنبش انصارالله یمن در پایان سخنان خود گفت: «مردم ما از موضع درست و آرمان عادلانه برخوردارند و به دفاع از حقوق مشروع خود در آزادی و استقلال و رفع محاصره ادامه می‌دهند. ما متجاوز نیستیم، اما با متجاوزان طرف هستیم و برای رسیدن به صلح واقعی و شرافتمندانه تلاش می‌کنیم.»

رژه نیروهای مسلح ارتش و کمیته‌های مردمی یمن 01

مهدی المشاط: ارتش یمن به سطح بالایی از دستاورد‌ها در برابر استکبار و تجاوز دست یافته است

«مهدی المشاط» رئیس شورای عالی سیاسی یمن نیز در سخنانی در این مراسم گفت: «از این میدان، راهپیمایی اسلحه‌ها که رئیس‌جمهور شهید صالح الصماد در آخرین روز زندگی خود فراخوانده بود، انبوهی از ارتش متجاوز را متوقف کرد.»

رئیس شورای عالی سیاسی یمن تأکید کرد: «ارتش ما به سطح بالایی از دستاورد‌های استواری در برابر استکبار و تجاوز دست یافته است.» و گفت: «به عدد و تعدادمان افتخار نخواهیم کرد، زیرا آنچه پس از خداوند متعال به آن اعتماد و توکل داریم، سطح آگاهی، ایمان و معنویت جهادی است.»

مهدی المشاط گفت: « از برادران و فرزندان استان "الحدیده"، "الشماء" و "حدیده الصمود" و برادران در "حجه الشموخ"، "محویت الوفاء" و "ریمه المروءه" تشکر می‌کنم. همه ما در برابر هر خطری که منطقه ساحل غربی با آن مواجه است به ایستادگی ادامه خواهیم داد.»

سلاح‌های یمن می‌توانند در هر نقطه از کشور در خشکی و دریا به هدف ضربه بزنند

رئیس شورای عالی سیاسی یمن با تأکیر بر این‌که «ما هرگز تهدیدی برای کسی که علیه کشور ما توطئه نکرده است نیستیم و کشتی‌رانی بین‌المللی در دریای سرخ را تهدید نخواهیم کرد»، ادامه داد: «اکنون می‌توانیم از هر نقطه‌ای در یمن به هر نقطه‌ای در دریا ضربه بزنیم، نه فقط از ساحل.»

مهدی المشاط افزود: «در چند روز گذشته آزمایش‌های تسلیحات دریایی انجام دادیم و به فضل الهی آن‌ها به موفقیت‌های بزرگی دست یافتند. ما اخیراً سلاح‌های زمینی و دریایی خود را توسعه داده‌ایم و آن‌ها می‌توانند در هر نقطه از کشورمان در خشکی و دریا به هدف خود ضربه بزنند.»

مهدی المشاط خطاب به کشور‌های متجاوز گفت: «هر آنچه را که درباره حضور ما در ساحل غربی همراه با شما زمزمه می‌کند را از سرتان بیرون کنید.»

رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفت: «فرار از تعهدات آتش‌بس و بازگشت به توقیف کشتی‌ها آتش‌بس را به خطر می‌اندازد. اعتقاد ما این است که حقوق داده نمی‌شود، بلکه گرفته می‌شود و ما از جنگ حمایت نمی‌کنیم، بنابراین اولین انتخاب ما صلح عادلانه و شرافتمندانه است.»

رژه نیروهای مسلح ارتش و کمیته‌های مردمی یمن 07

گزینه تسلیم حقوق مردم یمن را به ارمغان نخواهد آورد

مهدی المشاط تأکید کرد: «گزینه تسلیم حقوق مردم ما را به ارمغان نخواهد آورد و روز‌های آینده مشخص خواهد شد که آیا ما به آخرین گزینه مبنی بر این‌که "قدرت باعث صلح می‌شود" نیاز خواهیم داشت یا خیر.»

رئیس شورای عالی سیاسی یمن خطاب به نیرو‌های متجاوز گفت: «ناوگان‌هایی که شما بسیج کرده‌اید و برای محاصره و نابودی آن به سواحل کشورمان می‌آیید، کوچکترین کودک مردم ما را نیز نمی‌ترساند.»

مهدی المشاط تصریح کرد: «استان الحدیده اکنون حافظ دریای سرخ است و جاه‌طلبی نیرو‌های متجاوز نسبت به کشور ما ان‌شاءالله آن‌ها را از هم خواهد پاشید.»

رئیس شورای عالی سیاسی یمن در پایان خطاب به مردم این کشور گفت: «مطمئن باشید که ما در انجام هر کاری که در آن بدون قیمومیت کسی به زندگی شایسته برای همه ما در سرزمین خود دست یابیم، از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. به آگاهی قاطع مردم ما از توطئه کثیف دشمنان برای منحرف کردن توجه از تمام آسیب‌هایی که به مردم وارد می‌کند، درود می‌فرستم.»

یحیی سریع: غافلگیر‌ی‌های بزرگ برای دشمنان در راه است

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن هم تاکید کرد: دشمنان باید این پیام را درک کنند و بدانند که یمن می‌تواند به یاری خداوند متعال روز‌های آن‌ها را به جهنم تبدیل کند.

به گزارش المسیره، یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در مراسم رژه بزرگ منطقه پنجم نظامی در شهر بندری الحدیده گفت: ما امروز در ساحل غربی و منطقه پنجم نظامی شاهد برگزاری بزرگترین رزمایش وزارت دفاع یمن از آغاز تجاوز تا به امروز بودیم.

او افزود: این رزمایش حامل چندین پیام بود. پیام نخست این بود که این رزمایش به منزله اعلام آمادگی کامل برای مقابله با دشمنان است و یمن به یاری خداوند متعال پس از هشت سال استقامت و پایداری از هر زمان دیگری قویتر و از نیرو‌ها و تجهیزات بیشتری برخوردار است. دشمنان باید این پیام را درک کنند و بدانند که یمن می‌تواند به یاری خداوند متعال روز‌های آن‌ها را به جهنم تبدیل کند.

یحیی سریع تاکید کرد: آنگونه که سید عبدالملک اعلام کرد امروز علمیات ادغام بین نیرو‌های مسلح و کمیته‌های مردمی کاملا تکمیل می‌شود و این یک دستاورد بزرگ برای نیرو‌های مسلح و فرزندان ملت یمن است. کادر رهبری درباره تحولات آینده تصمیم گیری خواهد کرد و ما نمی‌توانیم مشخص کنیم چه اتفاقی خواهد افتاد؛ اما آنگونه که سید عبدالملک و رهبران تأکید کردند، غافلگیری‌های بزرگ در راه است و در روز‌های آینده ماهیت این غافلگیری‌ها آشکار خواهد شد.

او افزود: نیرو‌های یمن یک لحظه چشم بر هم نمی‌گذارند و برای دفاع از کشور و ملت همیشه آماده هستند تا با هر تجاوز و متجاوزی که قصد تعرض به کشور و ملت عزیز ما را داشته باشد، مقابله کنند. ما به دشمن درس‌هایی خواهیم داد و آن‌ها ضربات دردناکی دریافت خواهند کرد که تصورش را نمی‌کنند. امروز از یک موشک جدید به اسم "فالق" رونمایی شد. سید عبدالملک یک سال پیش تأکید کرد که ما می‌توانیم هر جایی در دریای سرخ، خلیج عدن یا دریای عرب را از هر نقطه‌ای در یمن و نه فقط از الحدیده یا ساحل یمن هدف قرار دهیم. رونمایی این موشک مصداق این وعده سابق سید و اظهارات امروز رئیس شورای عالی سیاسی یمن است.

 

رژه نیروهای مسلح ارتش و کمیته‌های مردمی یمن 06

رژه نیروهای مسلح ارتش و کمیته‌های مردمی یمن 08

رژه نیروهای مسلح ارتش و کمیته‌های مردمی یمن 09

رژه نیروهای مسلح ارتش و کمیته‌های مردمی یمن 10

رژه نیروهای مسلح ارتش و کمیته‌های مردمی یمن 11

رژه نیروهای مسلح ارتش و کمیته‌های مردمی یمن 12

رژه نیروهای مسلح ارتش و کمیته‌های مردمی یمن 13

رژه نیروهای مسلح ارتش و کمیته‌های مردمی یمن 14

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۱۱ شهريور ۱۴۰۱
به خدا موشک فالق ۱ شون همون فتح ما هس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۱ شهريور ۱۴۰۱
همانا سید یمانی خروج کرده‌ وبه سمت کوفه خواهد آمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۱ شهريور ۱۴۰۱
همیشه باید از شکست ، پیروزی بسازیم
امام فرمودند این جنگ برای ما نعمت است
ما در زمان جنگ دلاوران وطن پرست را از منافقان ، شناسایی و جدا کردیم
و زیر بار جنگ و تحریم و اقتصاد فروپاشیده ، یک ارتش بسیار قوی ساختیم
و اکنون حمله سعودی به یمن هم مانند حمله صدام به ایران پر از برکت ها شده و بیشتر هم میشود
اکنون یمنی ها متحد تر و صاحب ارتشی بسیار قوی تر از قبل و با تجربه دارند
و در صف جنگ با متجاوزان ، مرد را از نامرد جدا کردند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۰۵ ۱۱ شهريور ۱۴۰۱
دمشون گرم، حال کردم، انشاءالله پیروزمیدان میشن وبر آل سقوط و صهیون پیروز میشن،
آخرین اخبار