حجت‌الاسلام محمدعلی قدس‌پور گفت: اعتقاد همراه با عملگرایی و رفتار انقلابی مسئولان از عوامل افزایش اعتماد عمومی و و افزایش همکاری مردم و مسئولان در اجرای اهداف و تحقق برنامه های دولت است .

امام جمعه موقت سمنان گفت: اکنون سفیران بسیاری از کشورها خواستار روابط قوی با ایران هستند که نشان می‌دهد دولت سیزدهم در روابط بین‌الملل موفق عملکرده است.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم با انتخاب ملت به روی کار آمد و اکنون دولت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با اهتمام ویژه برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کنند.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری، افزود: مردمی‌بودن، رعایت اولویت‌ها، پرهیز از ورود به حاشیه‌ها، جوانگرایی در انتصاب مسوولان، هم‌درد بودن با مردم و داشتن سرعت عمل در انجام کارها،نقاط قوت دولت سیزدهم و نشان از انتخاب خوب مردم است.

وی تصریح کرد: برخی مسوولان فقط به حرف و ظاهر به دولت آیت‌الله رئیسی اعتقاد دارند، برخی مسوولان اعتقاد دارند اما در عمل رفتار انقلابی ندارند و باید به این افراد تلنگری زده و فکری شود.

امام جمعه موقت سمنان گفت: برخی مسوولان به صورت شبانه‌روزی برای خدمت به مردم در دولت سیزدهم تلاش می‌کنند و شایسته تقدیر هستند و یکی از این مسوولان سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان است که در جشنواره شهید رجایی نیز به عنوان استاندار برتر در حضور آیت‌الله رئیسی معرفی و تقدیر شد.

وی ادامه داد: لازمه تقوای حاکمیتی سرعت و سبقت است و مدیری با کفایت و موفق است که در خدمت به مردم سرعت‌عمل داشته باشد و مشکل هر فرد با یک بار مراجعه حل شود و نیازی به رفت و آمدهای متعدد نباشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.