حجت الاسلام والمسلمین مطیعی گفت :دولت سیزدهم همانند سال نخست فعالیت خود، به حضور در بین مردم و پیگیری مشکلات تا حصول نتیجه ادامه دهد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرد و گفت سخت‌کوشی، کارکردن به رغم محاصره مشکلات، توجه نکردن به منافع شخصی و در پی چهره سازی از خود نبودن از ویژگی‌های بارز آنان و شهادت پاداش زحمات آن‌ها بود.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی با قدردانی از تلاش‌های یک ساله دولت سیزدهم و مسئولان استانی دستاورد‌های دولت در بخش‌های مختلف را تشریح کرد و درباره خواسته‌های مردم از دولت در سال دوم خدمت گفت: ادامه روند بازدید و سفر‌های استانی، برنامه ریزی دقیق و استفاده از نظر کارشناسان، رسیدگی به مسائل اولویت دار کشور، توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی ضروری است.

امام جمعه سمنان با تبریک فرا رسیدن چهارم شهریور روز کارمند گفت: تلاش صادقانه کارمندان برای پاسخگویی به مردم و رفع مشکلات زمینه‌ساز تحقق رویکرد‌های جهادی دولت می‌شود

وی به روز بانکداری اسلامی نیز اشاره کرد و افزود: تمهیدات لازم برای برقراری موازین شرعی و اسلامی در قرارداد‌های بین مردم و بانک باید با آموزش و پیگیری بیش از گذشته اجرایی شود. نماینده، ولی فقیه در استان به مناسبت چهلمین سال تاسیس حزب الله لبنان نیز گفت: تمامی مسلمانان جهان در کشور‌هایی که مورد ظلم ابرقدرت‌ها قرار گرفتند، از توان و حمایت و حضور حزب الله برای دفاع از اسلام و مسلمین بهره‌مند شدند.

امام جمعه سمنان نهم شهریور سالروز خروج آمریکا از افغانستان را یادآور شد و تاکید کرد: کشور‌هایی که برای حفظ منافع خود به ارتباط با آمریکا می‌اندیشند باید بدانند که استکبار جهانی بعد از بیست سال از افغانستان بدون هیچ دستاوردی خارج شد و با وحدت کشور‌های منطقه خروج آمریکا از کل خاورمیانه محقق می‌شود

برچسب ها: نماز جمعه ، هفته دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار