فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب غرب گفت: پدافند هوایی به عنوان خط مقدم دفاعی کشور در برابر تهدیدات هوایی است.

 امیر ملک گفت: سوال اساسی اینجاست که نیروی مقتدر پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران در تراز انقلاب اسلامی ومبتنی بر معیار‌های قیام حسینی بایستی چه ابعاد و ویژگی‌هایی داشته باشد تا بتواند با یزیدیان زمانه مقابله نماید.

او می‌گوید: مقام معظم رهبری بیش از ششصد مرتبه به اهمیت و اولویت پدافند هوایی به عنوان خط مقدم دفاعی کشور در برابر تهدید‌های هوایی دشمن تاکید فرمودند.

امیر ملک گفت: توجه ویژه فرماندهی کل قوا به پدافند هوایی، مسئولیت تمام مسئولان و رزمندگان پدافند هوایی را در قبال دفاع از حریم آسمان ولایت دو چندان میکند ما در پدافند هوایی به نوبه خود تلاش می‌کنیم تا توان و آمادگی رزمی خود را هم تراز با تهدید‌های هوا فضایی دشمنان تقویت و ارتقا ببخشیم واز همین تریبون مقدس به دشمنان انقلاب اسلامی و کشور یاد آوری می‌نماییم که ما را تحت شدید‌ترین فشار‌های همه جانبه قرار دادید.

به گفته او نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر در طراحی و تولید انواع سامانه‌های پدافندی با بالاترین فناوری به خود کفایی رسیده و نیاز‌های دفاعی خود را در انواع و اقسام مختلف و متناسب با تهدیدات، طراحی و تولید می‌نماید و به هیچ کشوری وابسته نیست.

این مقام مسئول گفت: نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اتکا به توان داخلی و جوانان دانشمند خود به قطب و قدرت برتر پهبادی غرب آسیا تبدیل شده است.

او گفت: ما رزمندگان نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و مدافعان آسمان کشور در سالروز تشکیل نیروی پدافند هوایی در پیشگاه خداوند متعال و شما ملت شریف ایران با، ولی امر مسلمین پیمان می‌بندیم برای دفاع از حریم کشور و دستاورد‌های این نظام و انقلاب با حفظ و ارتقا توان رزمی خود جان خود را فدای کشور و ملت نماییم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.